Gå til innhold

Sole seg toppløs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi drar på stranden soler samboeren min seg ofte toppløs. Jeg synes det er flott og sexy. Men trenden de siste årene er at jenter soler seg med bikinitoppen på. Hva liker du å gjøre? Soler du deg toppløs på stranden, eller gjør du det bare hvis du er helt alene i en bortgjemt vik? Hva synes du om at andre jenter soler seg toppløs? Hva synes du om at trenden er å være mer tildekket? Soler du deg kun toppløs for å bli kvitt skillet, eller synes du det er spennende å vise seg frem litt? Hvis det er en vennekrets av både gutter og jenter som drar på stranden, soler du deg toppløs da? Synes du det er forskjell på å sole seg toppløs i Syden og i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ligger denne på seksualitet?

Og sånn til spørsmålet: Nei, jeg soler meg aldri toppløs. Både fordi jeg ikke liker å vise meg frem på den måten - og fordi jeg ikke vil være til sjenanse for andre.

Skrevet
Når vi drar på stranden soler samboeren min seg ofte toppløs. Jeg synes det er flott og sexy. Men trenden de siste årene er at jenter soler seg med bikinitoppen på. Hva liker du å gjøre? Soler du deg toppløs på stranden, eller gjør du det bare hvis du er helt alene i en bortgjemt vik? Hva synes du om at andre jenter soler seg toppløs? Hva synes du om at trenden er å være mer tildekket? Soler du deg kun toppløs for å bli kvitt skillet, eller synes du det er spennende å vise seg frem litt? Hvis det er en vennekrets av både gutter og jenter som drar på stranden, soler du deg toppløs da? Synes du det er forskjell på å sole seg toppløs i Syden og i Norge?

Soler meg av og til toppløs hvis vi er noenlunde for oss selv.

Jeg synes ikke det er så spennende å vise meg fram, de puppene jeg har vises mer enn nok også med en bikinitopp.

For meg er det ikke forskjell på "syden" og Norge, forskjellen ligger heller i om det er kultur for å sole seg toppløs eller ikke. Jeg respekterer kulturen i det landet jeg er.

Skrevet

Handler det ikke litt om seksualitet når man nesten er naken blant folk? Hvor synes du temaet hører hjemme?

Skrevet

Man soler seg for å få en brun farge på kroppen - de som velger å sole seg toppløs gjør det vel, som du sier selv, ofte fordi de ikke vil ha solskille på overkroppen.

Det har ingenting med seksualitet å gjøre. Ikke i mine øyne. I så måte håper jeg de som eventuelt tenner på å sole seg toppløs gjør det på egnede steder.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Handler det ikke litt om seksualitet når man nesten er naken blant folk?

Tja, er du veldig mye mer påkledd enn din kjære når dere soler dere?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg soler meg naken hvis jeg er garantert at ingen kommer. Ikke for bikiniskillet, det får jeg uansett siden garanti for privatliv sjelden er der, men fordi det er behagelig å slippe tøy, og deilig og erotisk å kjenne sol og luft spille over hele kroppen.

På en strand foretrekker jeg diskresjon, altså kan jeg ta av toppen hvis det er langt mellom badegjestene og ingen får andres nakenhet ubedt opp i ansiktet, og også for egen bluferdighet. Det kan være spennende at andre kan se, men blotteleker hører kun hjemme der man kan lodde stemningen for det. Det blir feil å bruke andre som tilskuere for å tilfredsstille egne fantasier, uten å ha noen signaler på at de ønsker å se.

Gjest Mirina
Skrevet

Jeg soler meg aldri toppløs, men har ingen problemer med at andre gjør det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Og sånn til spørsmålet: Nei, jeg soler meg aldri toppløs. Både fordi jeg ikke liker å vise meg frem på den måten - og fordi jeg ikke vil være til sjenanse for andre.

Samme her. Jeg ville ikke følt meg vel med å sole meg toppløs.

Skrevet

plager meg definnitivt ikke om andre soler seg toppløs rundt meg og jeg har ikke problemer med å gjøre det selv heller. handler mere om hva som er greit der man er synes jeg. sammen med masse venner på stranda hadde det vært utenkelig for meg, men med veninner som også er der bare for å bli brun så synes jeg det er helt ok.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er egentlig ganske avslappet når det gjelder nakenhet, men soler meg aldri toppløs på stranda. Er ikke komfortabel med det rett og slett. Er nesten mer tilbøyelig til å gå på naturiststrand eller å bade naken med kamerater enn å sole meg toppløs. Kanskje fordi det er en mer naturlig setting. De unge jentene jeg ser som soler seg toppløs får ofte en del blikk.

Skrevet

Jeg soler meg ikke toppløs. Føler meg ikke vel med å være så avkledd offentlig, og har igrunnen ikke noe behov for å bli brun på puppene... Har ingen problemer med at andre gjør det på stranda o.l., men synes godt man kan la det være i Slottsparken (og nei, det er ikke et hypotetisk eksempel...).

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)
Man soler seg for å få en brun farge på kroppen - de som velger å sole seg toppløs gjør det vel, som du sier selv, ofte fordi de ikke vil ha solskille på overkroppen.

Det har ingenting med seksualitet å gjøre. Ikke i mine øyne. I så måte håper jeg de som eventuelt tenner på å sole seg toppløs gjør det på egnede steder.

Den lå på seksualitet fordi dette virker som en løktråd :ler:

For å svare på spørsmålet ditt, TS: Ja, jeg soler meg toppløs..

.. i solarium ;)

Endret av Bøllefrøet
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg soler meg aldri men gjør jeg det så gjør jeg det toppløst.

Skrevet

Jeg vurderer mitt "publikum" og tar det derfra.

Det varierer også hvor jeg befinner meg, og jeg respekterer også andre lands kultur på dette området.

Men på hytta gjør jeg som jeg vil, noen ganger toppløs, noen ganger ikke. Alt ettersom.

Skrevet

Jeg trodde det ble mer vanlig nå jeg å sole seg toppløs. Men jeg gjør ikke det selv. Med mindre jeg får innfall, og jeg vet jeg er helt alene.. Hvis man ikke vil ha skille, så finnes det bikini som ikke gir det.

Skrevet

Jeg soler meg aldri toppløs. Brystene mine er det kun kjæresten som får se ;) Når det er sagt ser jeg oftere at jenter med litt mindre bryster enn jenter med store bryster soler seg toppløse.. Årsaken til det kan funderes på..

Skrevet

nei, soler meg aldri toppløs.

ikke ser jeg noe seksuellt i det å gå med minimale klær sammen med andre heller, så lenge det faktisk dreier seg om en bikini på en strand på sommern.

Det er på en måte helt andre grunner til at jeg velger å gå i truse og bh=bikini på stranda en når jeg kler av meg for å ha sex... hele settingen er liksom litt annerledes synes nå jeg.

ang toppløssolere og størrelse på pupper, så er jeg faktisk helt uenig med Simpleminded, jeg synes det er adskillig flere med litt mer pupp som soler seg toppløst en det er med mindre pupper.

og jeg for min de, jeg digger skiller!! :ler:

kunne ikke falle meg inn å sole meg naken hele tiden slik at jeg ikke fikk NOE skille, er så bleik jeg at da hadde jo ingen sett at jeg hadde vært i sola engang.

jeg ser MYE brunere ut når skillet synes en når jeg legger armen min ved siden av andre som har vært i sola... ser brun ut til jeg står ved siden av noen andre liksom, så skille er tingen! :sjarmor:

Skrevet
.. Hvis man ikke vil ha skille, så finnes det bikini som ikke gir det.

hø? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...