Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere har vel allerede sett spørsmålet jeg har stilt: Hvordan synes dere tights går sammen med tykke legger? Jeg er nokså slank ellers, men er tykk rundt leggene, og i tvil om jeg tør satse på å kjøpe et par.. Har jo lyst til å følge moten, men ikke å se skikkelig dum ut!

Så hva mener dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv et par og se om du føler deg vel, det er vel det viktigste.

Har brukt tights før når det har vært på mote, men nå er jeg og kroppen min for voksne til det!

Skrevet

Tightsen finnes jo i mange lengder, så hvorfor ikke prøve litt forskjellig og se hvlken lengde som passer best til deg? Ville nok gått for svarte tights, og om du får riktig lengde på dem, tror jeg ikke det gjør noe som helst at du har litt kraftig legg. Bare kjøp en modell som er passe til leggen, så stoffet ikke blir synlig strukket.

Skrevet

Hvilken lengde er det som passer best til tykke legger da? vet dere noe om det? Blir det stygt hvis de går til midt på leggen? (skal gå å prøve selv etterhvert også altså :) )

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Jeg tenker at jeg kanskje ville unngått å ha noe som stopper midt på leggen om jeg hadde kraftige legger. Innbiller meg at det vil fremheve det kraftige, men er ikke sikker. Syns forøvrig ikke det ser dumt ut, men de fleste er vel opptatt av å framstå som tynnest mulig.

Jeg tenker at man får smalere legger med helt lange tights?

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Tykke legger = lange tights :)

Bruk iallfall ikke slike som går til knærne, da "buler" leggene ut veldig ;)

Skrevet

Helt ærlig synes jeg veldig tykke legger ser fælt ut i tights......

Nå tenker jeg ikke på vanlige jenter som har noen få kilo for mye, mer det ekstreme....

Gjest Elastica
Skrevet

Du skriver at du er nokså slank ellers, men at leggene er tykke. Sikker på at de ikke bare er muskuløse? Det synes jeg kan være fint - definerte legger med styrke!

Skrevet

Jeg er slank, men har veldig kraftige legger, dvs muskuløse (typisk fotball mannelegger). Jeg ville aldri finne på å gå med tights, det ville se helt forferdelig ut :overrasket: Særlig når man er slank ellers ser jeg bare veldig uproposjonert ut ved å vise fram de store leggene. Jeg går emd bukser med bootcut, da ser det bra ut :)

Skrevet
Hvilken lengde er det som passer best til tykke legger da? vet dere noe om det? Blir det stygt hvis de går til midt på leggen? (skal gå å prøve selv etterhvert også altså :) )

Jeg tror jeg ville sett etter en som slutter der leggen blir tynnere. Da er den største delen av leggen skjult i svart, og du får vist frem en tynnere ankel.

Prøv deg også frem med ulike typer sko. Mye som kan gi positive/negative effekter på litt tykkere legger...

Skrevet

En tights som stopper akkurat der leggen er tynnest kan være fint. Kombinert sammen med sko med en liten kilehel og ingen remmer rundt ankler etc så vill det gi en slankende og forlengende effekt.

Kilde Sussanh og Trinity. :ler:

Skrevet

Ja, da prøver jeg på tights som slutter der leggen er litt smalere.. Veldig greie innspill..

Er ikke tykk ellers, men typisk en sånn figur som er litt bred over hoftene, og litt kraftige legger.. Kan vel diskuteres hvor muskuløse de er :ler:

Håper det kan være fint med ballerinasko til, det hadde gjort seg..

Gjest Kaya83
Skrevet

Nei, det er ikke fint.. Det er alt jeg har å si!

Skrevet

Selv om sort er slankende, så overlater jo tights lite til fantasien..

Men mulig svarte tights som slutter der du er smalest kan gi en optisk illusjon av slankere legger, du får prøve og se! Med noen nette (les: ikke klumpete og store) sko til og kort-kort skjørt, så kan det nok se bra ut. Ballerinasko er kult, men jeg ville kanskje gått for sko med hæler for å forlenge bena. Jo lengre bena blir, jo mer proporsjonale vil leggene se ut.

Når det er sagt, så legger jeg aldri merke til tykke legger, men de få gangene i mitt liv jeg har gjort det så har det vært tights-bekledde. Men da gjerne med store joggesko og knelangt skjørt til, unngå det for all del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...