Gå til innhold

Tannkostene - hvordan oppbevarer dere dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av å ha stående tannglass fulle med tannkoster på badet. Da vi er en nokså stor familie, mister vi fort litt oversikten over tanntrådholdere osv til hver enkelt familiemedlem. Prøvde en tannglassholder fra tupperware med 5 hull til hver tannkost med plass til tannkrem i midten, men synes hele greia ble litt gusjent å holde ren. Det var heller ikke plass til tanntrådholdere o.l

Hvordan har dere det? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som har løst det på en kul måte. Med dine, mine og våre barn blir det fort mange tannbørster :)

Hun har hengt opp en lang rad med noe som ser ut som miniatyr "krykkeholdere" altså sånne du bare dytter tannbørsten mot og så henger den der. En metallholder og to gummivalser. Ser ganske kult ut også, på et hvitt bad, med alle fargene på tannbørstene på veggen.

Kan spørre henne hvor hun har fått tak i alle holderne hvis noen er intressert.

Skrevet

Hørtes stilig ut! Er veldig interessert i å vite hvor jeg kan få tak i sånne! :)

Skrevet

Vi har hvert vårt tannglass og har dem oppi der. Må ha tannglass, hvordan får man ellers skylt munnen....? Har alltid lurt på hva folk gjør uten glass.

Skrevet
Vi har hvert vårt tannglass og har dem oppi der. Må ha tannglass, hvordan får man ellers skylt munnen....? Har alltid lurt på hva folk gjør uten glass.

Jeg bare legger munnen under kranen.

Jeg skyller tannkosten og pusser til slutt tennene kun med vann før jeg igjen skyller tannkosten og setter den på plass.. ;)

Skrevet

Vi har bare to tannbørster på badet, så det er ikke fullt så mange å få rot i, men vi har kjøpt en holder av børstet stål med plass til tannbørstene og tanntrådskaftene våre. Den er pen og lett å holde ren. Den er på størrelse med en dorullhylse og står i stil til resten av badet, vi har en del børstet stål der :)

Tannglass har vi aldri hatt. Man skal jo ikke skylle munnen med vann etter tannpuss, da forsvinner jo den delen av tannpastaen som skal være på tennene og virke etter tannpussen. Vi har munnskyllevann, men siden vi er to stykker tar vi bare rett av flaska. Vi kliner så mye likevel, at litt bakterier til eller fra spiller ingen rolle. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...