Gå til innhold

Barbert brystkasse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fyren jeg dater barberer seg på kassa. Hårene vokser fort ut, stikker og ser rett og slett ikke bra ut. Jeg liker hårete menn, men vet ikke om jeg kan si det til han enda? Har forstått at det ikke er mange jenter som tenner på hårete menn, stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenner nå på menn med litt hår jeg.

er så....manndig :P

liker det sånn. jeg tror ikke jeg ville tillate kjæresten min å barbere seg på kassa :ler:

Skrevet

Jeg synes heller ikke noe om barberte brystkasser. Tror jeg ville prøvd å si det til han på en fin måte. (Ikke nødvendigvis "jeg synes det er ekkelt når du barberer brystkassa", men mer type "jeg synes det er flott med menn med hår på brystet".) Mistenker nemlig at mange menn (spesielt av det unge slaget) tror at alle damer vil ha hårløse menn, og at hår er ekkelt.

Skrevet (endret)

Jeg liker barberte brystkasser jeg, men siden det vokser raskt ut, ville jeg anbefalt voks. Jeg kan til og med hjelpe til med å dra av voksen. Rrrritch! :twisted:

Endret av Succubus
Skrevet
Jeg liker barberte brystkasser jeg, men siden det vokser raskt ut, ville jeg anbefalt voks. Jeg kan til og med hjelpe til med å dra av voksen. Rrrritch!  :twisted:

:ler: ditto.... permanentfjerning hadde også fungert :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg liker det som er naturlig jeg. En bekjent av meg var tidligere en stikke-mann, som hadde skogsben, skogsarmer og barbert stikkende bryst med tjukt av barberingskviser på kjøpet.

Skrevet

Hva med, i en blid og tøysete tone:

“Au, du stikker! Vil ha lodden kosebamse jeg, ikke pinnsvin” og smil ditt søteste smil :)

Kan fungere, om du tror han tar det slik det er ment :)

Gjest Gjest_rusket_*
Skrevet

Jeg liker best hårete menn :)

Helst høye hårete menn ;)

og kjæresten min er en sånn en!! :hjerter_rundt:

Gjest *Magica*
Skrevet

Barberte mannebryst er totalt turn-off for meg.

Skrevet

:rødme: Synes absolutt at menn skal være hårete.Slik er de skapte,det er deilig å ta på,deilig å se på og sist men ikke minst mandig.

Hadde det vært meg så ville jeg nok forsøkt å spurt han om ikke han kunne prøve å la håret vokse da du synes hår er deilig,og at slik som det er nå så stikker det blant annet.

Er det en fornuftig gutt tar han det med et smil,og prøver.Eller så synes han at det er best slik og du bare må innfinne deg med det.

Å barbere seg er ofte et ork for menn så forhåpentligvis blir han glad om du spør :klappe:

Skrevet

Jeg har snakket med gutten nå, eller det vil si han snakket med meg om det. Jeg lå å kosa med den stikkende brystkassa hans en kveld, så sa spurte han rett ut om jeg hadde likt at han lot det vokse ut. Da sa jeg det som det var at jeg likte hårete menn. Han ble glad for det da han, så slapp han å barbere seg. Spurte i samme runde om hva han syntes om at jeg barberte musa mi, men kunne ikke si at han likte hårete underliv...Men jeg er fornøyd! :ler:

Skrevet

Jeg synes både glatte og moderat hårete brystkasser er fine, jeg. Det kommer an på mannen. Men hvis jeg fikk velge hadde jeg nok tatt glatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...