gattissima Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Elsker mørk sjokolade - og spiser med god samvittighet Favoritt til hverdags: Guanaja fra Valrhona Når jeg føler meg rik: Chuao fra Amedei Kjøpte mørk sjokolade med absint sist jeg var i utlandet, men den var mer interessant enn god Ellers er det farlig godt med mørk sjokolade med chili... Hvilke er dine favoritter?
Knøttet Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Er ikke noe glad i mørk sjokolade jeg, men har den chili elsker jeg plutselig mørk sjokolade! nå fikk jeg lyst på sjokolade ...
Gjest itla Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Som Knøttet er jeg egentlig ikke så veldig glad i mørk sjokolade, men Green&Black's Maya Gold-sjokolade (med appelsin og krydder) er knallgod!
Sjokoladebiten Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Oi, så mange spennende sjokolader det var her da ! hvor får dere tak i alle disse?
Arkana Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Mine favoritter er vel Valrhona, Cote D'Or og Lindt.
Mischa Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Jeg liker den med bringebær jeg.. husker ikke hvem som har den, men er sikkert Freia
Luzi Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Jeg liker den med bringebær jeg.. husker ikke hvem som har den, men er sikkert Freia ← Tror det er freia:) Premium Dark sjokoladene. Den med bringebær er himmelsk! men apelsin sjokoladen er ikke så værst den heller.
Knøttet Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Oi, så mange spennende sjokolader det var her da ! hvor får dere tak i alle disse? ← Her i byen er det en liten sjokolade/godteributikk med myyye spennende Husker ikke hva den heter, men ligger like ved Nova kino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå