Gå til innhold

Brudekjoleforhandlere i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man skal leie brudekjole i Trondheim, hvem vil dere anbefale? Tessem, Frøken & Frue eller Eva Brud?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nikki ikke innlogget
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for Eva Brud. Vi skal leie jaquette der og har fått kjempeservice. Var i kontakt med de andre, men de var sure, grinete, og lite hjelpsomme.Men nå vet jeg jo ikke hvordan de har med utvalg av kjoler hverken på Eva Brud eller de andre siden det var jaquette vi var ute etter.

Lykke til uansett med kjoleleting. Kansje har du like flaks som meg og finner den fort. Den jeg kjøpte var den tredje jeg prøvde. :)

Skrevet

Jeg har leid min kjole hos Tessem Brudesalong, og jeg fikk

kjempegod hjelp og service der :D

Bestill prøvetime på forhånd så de har tid til bare DEG, og

de finner virkelig DIN kjole!

K.

Skrevet

K., hvor mye betaler du for å leie hos Tessem, og hva er inkludert i prisen? Jeg har nemlig også hørt veldig mye positivt om dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg benytter enhver anledning her inne til å fraråde Frøken Frue. Jeg leide min kjole der, og skal innrømme at kjolen var nydelig....men servicen var under enhver kritikk. De var veldig hyggelige første gang jeg var der, men da jeg kom tilbake for å prøve tilbehør, var stemningen en helt annen. Da hadde de liksom fått leid ut kjolen og trengte ikke å smiske seg inn. De ble veldig snurte da jeg ikke ville ha alt det dillete tilbehøret (som forøvrig kostet en formue), og de hadde veldig dårlig tid. De tok seg ikke tid til å vise ulike typer av f.eks sko, men la liksom bare skoene fram med beskjeden "og så må du ha disse skoene". Jeg måtte spørre spesifikt etter å få se flere par. jeg har hørt lignende historier fra flere andre som har vært der også, så tror ikke min historie er enestående. Jeg vil understreke at jeg ikke mener at bruden bare skal sitte der mens butikken ordner alt og man ikke har noe ansvar selv, for det er ikke det jeg mener. Men man er gjerne litt overveldet og vet ikke helt hva som finnes av de ulike tingene. Jeg kom ut av butikken og tenkte at jeg gjerne skulle sett flere typer undertøy etc. men alt ble bare kastet på meg. Hvis du har dette i bakhodet og er bevisst på hva du vil ha etc. går det sikkert bra å leie der også. Jeg var nok ikke flink nok til dette. Kan også lønne seg å spørre om priser etc. for brudeutsyr er dyrt (men det gjelder vel ikke bare denne salongen).

Skrevet
K.' date=' hvor mye betaler du for å leie hos Tessem, og hva er inkludert i prisen? Jeg har nemlig også hørt veldig mye positivt om dem.[/quote']

Hei Power!

Jeg skal betale 7000,- for leie, og det inkl. underskjørt og tilpassing av kjolen. Det er en 2003-modell. Har betalt 1000,- i depositum som en sikkerhet for at jeg skal ha den.

Jeg er veldig fornøyd, og anbefaler deg å besøke dem :D

Lykke til!

K.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg annbefaler å dra inn til Vitabella brudeloft i Stjørdal kommune.

Ca 3 mil utenfor Trondheim.

Hun som driver det er kjempeflink og veldig grei og behjelpelig.

Og absolutt ikke så dyr.

Det ligger også en link her på KG:

http://www.brud-vitabella.no/

Skrevet

Merete, tror du Vitabella er rimeligere enn salongene i Trondheim? Både på leie og salg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...