Gå til innhold

Det nærmer seg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det bare 5 dager til dagen våres, og vi gleder oss :bryllup:

Været ser også bra ut :hoppe: Håper for all del at det blir som varselet sier, eller om det blir bedre klager vi ikke på det......, tror nemlig ikke fotografen våres har studio.

Endret av Vårbrud07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så gøy! :hoppe:

Krysse fingrer for deg!

Du får komme med referat og bilder :-)

Skrevet

Oi, bare 5 dager til..! Du er vel spent da ;) Tror ikke jeg kommer til å få sove om nettene når det er så få dager til..hehe

Lykke til med det kommende bryllupet ;)

Skrevet

Ønsker dere lykke til ;)

Kos dere masse og nyt dagen...!!!

:klem:

Skrevet

åhh,,,lykke til, virkelig :) vi må få høre hvordan det gikk ;) å bilder av den vakre brud :klappe:

Skrevet

Henger meg på lykkeønskningene! Håper dere får en super dag. Og vi håper selvfølgelig på referat og bilder... ;)

Gjest Revenka
Skrevet

Lykke til :bryllup:

Vi gleder oss til referat :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Masse lykke til på den store dagen! :)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen, det varmer :)

Da var så og si alt klart, hentet mannens bukse med skredderen i dag, og fant en syerske i går som gjorde noen endringer på brudepikekjolen, så nå sitter klærne som et skudd ;)

Skrevet

gratulerer med den store dag.

håper den blir uforglemmelig fiiiiiiiiiiiiiiiiin. :klem:

:bryllup::blomst:

Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Håper den blir superflott og uforglemmelig :klem:

:bryllup:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Gratulerer! Håper dagen blir helt utrolig :)

Skrevet
Hvordan gikk dagen da?

Jeg venter også spent...

Skrevet

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner!!!!! Vi hadde en helt strålende dag :)

Så nå er vi endelig gift :bryllup:

Dagen startet med deilig frokost på hotellet.

Dro så til frisøren kl 12. Fikk slappet av med champagne og varme omslag i anskitet før hun la make up og friserte meg.

Dro så videre til kirken i taxi, sjåføren var så klart ukjent i byen, så vi holdt faktisk på å komme for sent til vår egen vielse :sur: Mannen måtte sitte å peke i kartbok for sjåføren..... men men.... vi kom akkurat frem i tide. Der ble vi møtt av prest å fotograf. Vi gjorde oss klare, fikk pakket ut blomster etc så var sermonien i gang.

Vi gikk inn sammen, jeg, mannen og vår datter til Brudemarsj fra Øre. Under vielsen ble Amazing Grace spilt av organisten før presten holdt tale til oss og vi gav hverandre vårt ja. Gikk tilslutt ut til Brudemarsj fra Nordfjord. Alt i alt en uforglemmelig sermoni.

Så dro vi videre til en park for å ta bilder, tror de skal bli bra, har fått et par smakebiter fra fotografen som vi fikk sende til våres familier siden ingen var med, og de lover bra. Får resten av bildene i løpet av uken kanskje.

Spiste senere en bedre middag på restaurant før vi vandret hånd i hånd i Tivoli som var vakkert opplyst etter mørkets frembrudd.m :hjerte:

Så kan ikke annet enn si at dagen var svært vellykket og slik vi selv ville ha den. :hjerte:

Når vi kom hjem ble vi møtt av familiene våre som hadde laget middag og de hadde skaffet en gedigen kake som var kjempe flott pyntet

Gjest Ballerina
Skrevet

Hørtes helt perfekt ut! :hjerter_rundt: Gratulerer så mye som mann og kone :)

Skrevet

åh.. sukk! så flott det hørtes ut! Gratulerer!!!!

Skrevet

Hørtes ut som en nydelig dag! Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...