Wonders Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg har hatt litt produktiv påske i år, og jeg har laget masse kort. Noen står det gratulerer med dagen på, på andre står det håper du vil føle deg bedre. Det ble litt mange til slutt, så jeg ringte rett og slett til det lokale sykehuset, til barneavdelingen å hørte om jeg kunne gi dem i gave til alle de syke barna. De ble kjempe glade, og jeg håper jeg gjør noe hyggelig for de stakkars små som sliter seg igjennom hverdagen.
Wonders Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 De var glade for å få kort, de sa jeg kunne ta med lokal-avisen opp, og jeg gjorde det. Men så ombestemte de seg å kastet oss ut, vi fikk ta bilder ute alikevel, i regnet...ja ha, det kan vi vel gjøre... De sa de trodde jeg hadde komersielle baktanker Datt nesten på ræva jeg, ble helt satt ut! Da hadde jeg da vel for helv... ikke sitti i timeshvis å laget svindyre kort for hånd, og gitt de bort? Til en bitte liten avd som ingen brydde seg om vel??? Da hadde jeg heller valgt ett svært sykehus å kastet dem en mini bukett med råttene blomster å krevd penger osv...Komersielle baktanker Det får man tilbake for å være snill. Det lønner seg ikke! :cry: :cry: :cry:
honey21 Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Herregud!! Synes ikke du gjorde noe galt jeg, hvorfor skulle de liksom tro at du hadde baktanker med besøket?? Kanskje du kan skrive et klagebrev til ledelsen eller noe sånt?
Wonders Skrevet 21. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2007 Tenkte på det ja honey 21. Jeg har jobbet på sykehus i 2 år, og vet at det ikke er sånn man håndterer slike donasjoner , så journalisten var oxo satt helt ut av situasjonen. Trist...
Susannah Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Utakknemlig! Skriv til ledelsen og fortell hvordan du føler det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå