treningsjenta Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 jeg har bedt om to ukers permisjon fra jobben min i anledning eksamen. dette ble innvilget. nå viser det seg at vi i forhold til sambo passer en ferie best uka rett etter jeg har eksamen. det er eneste uka han får fri. han har nemlig en litt mer avansert jobb enn meg så må ta det etter han.. men hvor stor er sannsynligheten for at jeg får fri denne uka også, da tilsier det 3 uker etter hverandre.er nesten slik at jeg ikke tørr spørre....
Søster Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Ferie skal man da ha uansett! Skynd deg å spørre, slik at arbeidsgiver har god tid til å skaffe ferievikar.
Tusenfryd Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Type areid, hva slags arbeidsplass, hvordan er det vanligvis hos dere - ingen her vet hvor sannsynlig det er, du får et svar ved å spørre arbeidsgiver.
Beam Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hos min arbeidsgiver ville det ikke vært noe problem, men vanskelig å si hvordan det er for deg. Men det er vel ikke værre enn å spørre. Får du nei, så får du nei.
Glitnir Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Er umulig for oss å si når vi ikke vet noe om arbeidsplassen din. Men ferie har du krav på uansett da, og jo tidligere du søker jo større sjanse er det for at du får når du vil, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå