Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 Jeg skal gifte meg i august og har derfor vært ute og prøvd kjoler i helgen. Hadde med meg min forlover på tur i Oslo. Var rundt i Oslo, men snudde de aller fleste steder fordi jeg synes at servicen var dårlig. Når man skal bruke så mye penger på en dag så er det hyggelig at man får god veiledning. Greit, nok om det. Jeg endte opp med å vente en times tid i en brudesalong før det var min tur. Vi var 2 kunder som prøvde kjoler på likt og vi snakket litt sammen når vi stod der foran speilet. Den andre piken som stod der fortalte blid og fornøyd at dette var 9. gangen hun hadde på seg den samme kjolen for hun klarte ikke å bestemme seg. Hun hadde altså vært inne 8 ganger tidligere for å prøve samme kjole, og det stod ikke på kompetansen på de som jobbet der. De var kjempeflinke til å veildede og de var ærlige også om hva de syntes. Huff, dette er ikke ment spydig, men jeg skjønner at brudekjoler er dyrt når man skal bruke så mye tid på en kjole. Ja brudekjole er viktig og jeg har også gledet meg til dette lenge, men med kjempegod hjelp brukte jeg kanskje en time på dette på lørdag i salongen. Da er tom alt tilbehøret bestillt... Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå