Caboodle Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei. Jeg må skifte dekk, og har selvfølgelig på vinterdekkene nå. Men er det sånn at de må være av til i morgen? Eller er det bare med piggdekk? For jeg har det for meg at man egentlig kan kjøre med vinterdekk året rundt, bare at det ikke er så lurt med tanke på at det sliter mer på dekkene... Eller hva?
Cupcake Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hvis du har piggfriedekk kan du vente. Har du pigger må de av nå.
Chiquita Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Har du pigger må de av nå. ← Du må se ann forholdene, først og fremst... Her hvor jeg bor har vi fremdeles enkelte snødekte veier, og da er det jo ikke tilrådelig å ta av piggdekkene....
Caboodle Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Ok, så jeg kan drøye det litt til? Det er ikke sånn at "bildekkverkstedet" som skifter plutselig bestemmer seg for å ikke gjøre sånt fra tirsdag?
Cupcake Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Nei, det har jeg aldri hørt om ihvertfall! (De vil jo tjene penger!)
TheHairyToothfairy Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Bilverksteder skifter uansett når du vil, og de har tid. Men kjære, dette greier du jo uansett selv?
Gjest Eir Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Ok, så jeg kan drøye det litt til? Det er ikke sånn at "bildekkverkstedet" som skifter plutselig bestemmer seg for å ikke gjøre sånt fra tirsdag? ← De har ingen kontrollmyndighet i forhold til dette, de bytter dekk når du vil. (Men regn med at det kan være lang venting nå, pga alle skal bytte samtidig.) Uansett trenger du ikke å bytte, før føret tilsier det der du kjører til daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå