Gå til innhold

Dogging

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det sikkert hva nå enn dogging er.

Skrevet

Tenne på å muligens bli smittet av kjønnssykdommer og det som verre er? Nei ellers takk. Utrolig hvor mange syke ideer folk har. :overrasket:

Skrevet

Fra Wikipedia:

Dogging is a British euphemism for engaging in sexual acts in a semi-public place (typically a secluded car park or a movie theatre) or watching others doing so. Frequently, there are more than two participants; group sex and sometimes even gang bangs can occur. Observation is encouraged, thus voyeurism and exhibitionism are closely associated with dogging. The two sets of people involved often meet either randomly or (increasingly) arrange to meet-up beforehand over the internet.

Skrevet
Fra Wikipedia:

Dogging is a British euphemism for engaging in sexual acts in a semi-public place (typically a secluded car park or a movie theatre) or watching others doing so. Frequently, there are more than two participants; group sex and sometimes even gang bangs can occur. Observation is encouraged, thus voyeurism and exhibitionism are closely associated with dogging. The two sets of people involved often meet either randomly or (increasingly) arrange to meet-up beforehand over the internet.

Da fastholder jeg mitt svar om at det sikkert er noen som tenner på det. Særlig ettersom det har et eget navn og et eget oppslagsord i Wikipedia. Jeg kan ikke tenke meg at det ville hatt det dersom det ikke hadde vært folk som tente på det.

Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg skjønte det.

Men jeg tenner ikke på at noen andre ser på at jeg har sex.

Men det er nok noen som gjør det.

Først trodde jeg kanskje det var å ha sex med en hund eller noe :ler:

utfra ordet

Skrevet

Trodde det var å ta noen bakfra(doggie style). :ler:

Skrevet

det går vel strenkt tatt begge veier? slik som med sm, altså noen liker å slå andre å bli slått. med dogging er det slik at noen liker å pule offentlig på parkeringsplasser mens andre liker å se på folk som gjør det...synes det virker kjemepirrende å se på jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...