Pia85 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei vi er litt fortviet her i hjemmet nå. Hunden vår( Golden retriver på 1,5 år) er ikke seg selv. I går hadde vi gjester og hun var helt merkelig, plutselig turte hun ikke gå opp trappen. og plutselig pep hun når noen koste med henne, og hele henne var rar... Hun har matlys, har nettopp fått flått middel og markkur... er det noe med det? Hun er også nettopp ferdig med løpetid... har dette noe å si? Hva kan dette være? Setter pris på alle svar... Masse hilsen fra meg
Gjest Coca Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hmm..fikk du inntrykk av at hun hadde vondt noe sted? Litt vanskelig å si noe ut fra det du beskriver. Jeg tror ikke markkur eller flåttmiddel er årsaken. Hvordan er hun akkurat nå? Samme, eller tilbake til den gode, gamle?
Pia85 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Hmm..fikk du inntrykk av at hun hadde vondt noe sted? Litt vanskelig å si noe ut fra det du beskriver. Jeg tror ikke markkur eller flåttmiddel er årsaken. Hvordan er hun akkurat nå? Samme, eller tilbake til den gode, gamle? ← hun er litt sturete liksom. og når hun reiser seg så piper henne. vi har skjekket bak og forbena, og da er det ikke noe reaksjon i det hele tatt. kan det bare være stt tikk av noe slag? vi satt lenge ute på lørdag, jeg fikk masse myggstikk. kan hun ha fått det? at det er det som plager henne?
Gjest Coca Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg begynner å få mistanke om at hun kan være skadet på en eller annen måte. Kanskje noe med mage/rygg? Etter det du beskriver så vil jeg råde deg til å få henne sjekket hos veterinær. Er hun hoven rundt snuten eller andre steder? Bena? Tidlig for hoggorm tror jeg, men.. Her finner du en side der du kanskje kan finne noe mer, men ta en tur til veterinær med henne, du. Det er uansett det tryggeste.
Gjest vimse Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Drikker hun, spiser hun? Kommer den på do, både den ene og andre veien? Virker den varm-eller har du tatt tempen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå