Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Skulle du ønske noe var annerledes i forholdet ditt eller er alt perfekt?
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Tja, er stort sett ganske fornøyd. Bortsett fra at jeg selvfølgelig syns han burde skjønne når jeg har rett Han kan kanskje bli litt mer avslappet og rundere i kantene når det gjelder enkelte ting. Det er vel det jeg har å utsette. Vi har det veldig morsomt sammen - ler mye. Han er en veldig bra diskusjonspartner. Og vi har lidenskapelige følelser for hverandre. I tillegg til at vi er like sære, noe passer meg utmerket.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ingenting er vel egentlig perfekt noen gang, vi mennesker higer jo alltid etter det vi ikke har. I dag har vi 14 års bryllupsdag ( ), og det er ingenting jeg kan sette fingeren på, og si at DET savner jeg. Det eneste jeg kan tenke meg jeg muligens kan bli et irritasjonsmoment en gang i framtiden, er kanskje at han ALLTID er så utrolig behersket. Av og til kan det føles litt ensomt å være den eneste som blir hissig over uforstand og urettferdighet.
Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Ingenting er vel egentlig perfekt noen gang, vi mennesker higer jo alltid etter det vi ikke har. I dag har vi 14 års bryllupsdag ( ), og det er ingenting jeg kan sette fingeren på, og si at DET savner jeg. Det eneste jeg kan tenke meg jeg muligens kan bli et irritasjonsmoment en gang i framtiden, er kanskje at han ALLTID er så utrolig behersket. Av og til kan det føles litt ensomt å være den eneste som blir hissig over uforstand og urettferdighet. ← Dette er meg! Glemte visst å logge meg inn.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med forholdet mitt.Vi går veldig bra sammen, og til og med helt vanlige, hverdagslige ting blir fine når vi gjør dem sammen. Men kanskje litt mer lidenskap en gang i blant?
Gjest StoreSky Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Det eneste jeg kunne tenke meg å forandre på er avstanden...Han bor der og jeg bor her...*sukk*
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Ja at han vil ha oftere sex og at jeg får mere komplimenter fra han og kanskje en rosebukett i ny og ned
Amalie_85 Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Hmmmm........VI (både jeg og han) burde bli flinkere til å rydde. Men sånn mellom oss er alt perfekt nå. Har aldri vært mer lykkelig. Men jeg kunne tenkt meg å gifte meg med han. Men det kommer når det kommer
pellegrino Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jeg savner å føle meg betydningsfull! Jeg tror ikke at mannen min syns det er noe kjekt å gjøre ting sammen med meg lengre. Han gjør ihvertfall veldig inntrykk av det motsatte. Dessuten savner jeg at han gjør ting for fellesskapet, bare for å glede meg og barna. For eksempel å delta littegranne med husarbeid, leksehjelp, lek, kjøring til og fra aktiviteter osv. Jeg lurer på hvor lenge jeg holder ut nå....
MsRP Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Foreløpig er jeg veldig fornøyd!! Får håpe det fortsetter sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå