Gå til innhold

Singel i byen

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp!! med det ene øye.. dønn likt opplegget til Bonderomantikk så langt.. men liker jo sånne sjekkeprogram da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg og..... Men blir mer spennende neste gang når vi møter frierene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenktå se men glemte tida... fikk såvidt m meg siste min og så hvem 4 som gikk videre...var det bare 2 som ikke fikk bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hun var positiv, men fikk vel inntrykk av at han ikke helt var hennes type..... Eller var det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest hippsi

Er det noen andre som har fulgt på med dette i det siste?

Synes Hege er veldig søt og håper hun velger han med litt tettsittende øyne (kommer plutselig ikke på navnet). Det er noe med Tom som jeg ikke kan sette fingeren på, han virker litt tilgjort kanskje?

Synes hun ene frieren til Edwin er litt merkelig, Kjersti(n)... Tenker meg at hun muligens er litt nevrotisk? Madeleine er søt da!

Odd-Karl er muligens en snill mann, men for et stusslig utseende! Den verste hentesveisen. Han har jo faktisk hatt de søteste damene i hele programmet! Begge de to gjenværende virker innmari ålreite.

Og så Erik da... med den rare latteren ;) Tror han velger bort hun svenske. Hun er forferdelig oversminket og virker kanskje litt ung?

Få høre deres meninger da! Man blir jo litt nysgjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på dette jeg og :popcorn: Og Edwin er definitivt den jeg ville ha skrevet brev til :sikle: Jeg tror han liker en utfordring og dermed kommer til å velge Kjersti, fordi hun er litt rar og uforutsigbar. Hun Madelene (?) virker søt, men har ikke fått noe inntrykk av henne.

Uansett hvem Erik velger så tviler jeg på det holder. Men tror han velger hun østlendingen.

Odd-Karl tror jeg velger hun som er litt stille og tilbaketrukket. Virker som en søt jente, men synes hun virker for ung for han.

Jenten virker blid og koselig, og tror hun velger Frode (?). Men synes begge frierene hennes virker som et bra valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hippsi
Har fulgt med på dette jeg og :popcorn: Og Edwin er definitivt den jeg ville ha skrevet brev til :sikle: Jeg tror han liker en utfordring og dermed kommer til å velge Kjersti, fordi hun er litt rar og uforutsigbar. Hun Madelene (?) virker søt, men har ikke fått noe inntrykk av henne.

Uansett hvem Erik velger så tviler jeg på det holder. Men tror han velger hun østlendingen.

Odd-Karl tror jeg velger hun som er litt stille og tilbaketrukket. Virker som en søt jente, men synes hun virker for ung for han.

Jenten virker blid og koselig, og tror hun velger Frode (?). Men synes begge frierene hennes virker som et bra valg.

Blir spennende å se i kveld! Ingen av gutta er min type, det er helt sikkert.

Hun var jo litt morsom hun andre frieren til Odd-Karl da. "Æ ser for mæ oss på tur med vogna, han Odd-Karl og æ og lille barnet". ;)

Erik virker litt spesiell ja, Gloria. Litt stiv kanskje? Men det må være vanskelig å klare å oppføre seg helt naturlig foran kameraene også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Hvordan gikk det til slutt med disse firerne...?

Har ikke husket å følge med, man har sett noen episoder. Også glemte jeg finalen... Noe så dumt...

Noen som så den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Edwin valgte Madelein

Hege valgte Frode

Erik valgte hun svenske

Odd-Karl valgte hun sprudlende nordlenningen

På søndag får vi se hvordan det gikk/går med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, Edwin valgte Madelein

Hege valgte Frode

Erik valgte hun svenske

Odd-Karl valgte hun sprudlende nordlenningen

På søndag får vi se hvordan det gikk/går med dem.

Hvordan gikk det med dem?

Fikk bare sett det siste paret i dag på tv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte bare med med et halvt øye.. men Edwin og Madelene var vel godt på vei til å bli kjæreste, de var begge betatt av hverandre. Odd-Karl og hun damen ble gode venner, og spøkte om at de skulle gifte seg om de ikke hadde funnet noen andre innen ti år. Hege og Frode ble også venner. Tror Frode var mer betatt av Hege enn Hege var av Frode. Siste par..hvem var det? jo! erik og svensken, husker ikke helt, men tror de var på vei til å bli kjærester de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...