IsaCathrine Skrevet 20. april 2007 Forfatter #41 Skrevet 20. april 2007 Jeg leste i A-magasinet i dag at babyer av mødre med Hiv, som kun blir ammet, har mindre sjangse for å få Hiv enn de som også får mme. (spurte jo om dette tidligere her.)
Gjest vimselot Skrevet 20. april 2007 #42 Skrevet 20. april 2007 Så man skal få barn når man har hiv, TS? Jeg forstår ikke hva du mener, fordi jeg kjenner folk som har dødd av aids og både menn og kvinner som har diagnosen hiv. Ingen tenker tanken på å få barn. Selvfølgelig kan en narkoman kvinne gjennomføre et svangerskap og føde et barn med abstinenser, selv om hun har hiv, men det er langt mer sjelden. Som sagt smittes flere heterofile enn narkomane eller homser i dag. Trenden har snudd, lille venn.
IsaCathrine Skrevet 20. april 2007 Forfatter #43 Skrevet 20. april 2007 Skjønner ikke helt hva du vil fram til her.. eller hva du mener i det hele tatt.. Jeg spurte tidligere her om man kan få barn når man har Hiv, ettersom ei av kvinnene på Operah programmet fikk konstantert Hiv under en undersøkelse i forbindelse med graviditeten. Da var det en som svarte at Hiv kan smitte igjennom morsmelka, men det som sto i A-magasinet at de som ble ammet uten å få MME hadde mindre sjangse for å få Hiv, så da betyr vel det at det ikke nødvendigvis smitter via graviditeten, og heller ikke igjennom morsmelka..
Gjest vimselot Skrevet 20. april 2007 #44 Skrevet 20. april 2007 Nydelig debatt. ? Jeg melder meg ut nå, for jeg har sagt det jeg ville si ang. dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå