Gå til innhold

Er jeg rar?

Gjest TuttaCalcutta

Fremhevede innlegg

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Jeg synes det er godt, men jeg liker det ikke. Dvs jeg liker ikke tanken på at jeg skal komme og få vulkanorgasme rett i trynet på han, derfor stopper jeg det alltid.

Vi snakket om dette i går faktisk og da sa han jeg må bare sprute ivei og jeg må ikke være redd for at han tror jeg tisser på han :ler:

Men tilbake til ditt problem; Hva om han bruker fingeren inni deg mens han slikker, eller slikker deg mens du står på alle 4? Da skal det mye til for å få meg til å si stopp iallfall! :D

Det hadde ikke hjulpet om jeg sto på hodet engang.. :hoho:

Du har jo bare et luksusproblem ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt 16 år lange sexsuelle liv har jeg aldri likt å bli slikket, men nå har jeg funnet en fyr som er en gud i å slikke. Han varierer mye både med tunge og fingre samt hvilke stillinger vi er i da... i tillegg er han veldig kjapp.. i det ene øyeblikket suger jeg han for så å plutselig bli kasta rundt og bli slikket selv... gir litt ekstra spenning i forhold til de som kysser seg nedover magen først. :)

Skrevet
I mitt 16 år lange sexsuelle liv har jeg aldri likt å bli slikket, men nå har jeg funnet en fyr som er en gud i å slikke. Han varierer mye både med tunge og fingre samt hvilke stillinger vi er i da... i tillegg er han veldig kjapp.. i det ene øyeblikket suger jeg han for så å plutselig bli kasta rundt og bli slikket selv... gir litt ekstra spenning i forhold til de som kysser seg nedover magen først. :)

her er har vi en heldiggris, men en slikkegud;) kos deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...