Gjest TuttaCalcutta Skrevet 19. april 2007 #21 Skrevet 19. april 2007 Jeg synes det er godt, men jeg liker det ikke. Dvs jeg liker ikke tanken på at jeg skal komme og få vulkanorgasme rett i trynet på han, derfor stopper jeg det alltid. Vi snakket om dette i går faktisk og da sa han jeg må bare sprute ivei og jeg må ikke være redd for at han tror jeg tisser på han Men tilbake til ditt problem; Hva om han bruker fingeren inni deg mens han slikker, eller slikker deg mens du står på alle 4? Da skal det mye til for å få meg til å si stopp iallfall! :D ← Det hadde ikke hjulpet om jeg sto på hodet engang.. Du har jo bare et luksusproblem
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2007 #22 Skrevet 19. april 2007 I mitt 16 år lange sexsuelle liv har jeg aldri likt å bli slikket, men nå har jeg funnet en fyr som er en gud i å slikke. Han varierer mye både med tunge og fingre samt hvilke stillinger vi er i da... i tillegg er han veldig kjapp.. i det ene øyeblikket suger jeg han for så å plutselig bli kasta rundt og bli slikket selv... gir litt ekstra spenning i forhold til de som kysser seg nedover magen først.
Allimac Skrevet 20. april 2007 #23 Skrevet 20. april 2007 I mitt 16 år lange sexsuelle liv har jeg aldri likt å bli slikket, men nå har jeg funnet en fyr som er en gud i å slikke. Han varierer mye både med tunge og fingre samt hvilke stillinger vi er i da... i tillegg er han veldig kjapp.. i det ene øyeblikket suger jeg han for så å plutselig bli kasta rundt og bli slikket selv... gir litt ekstra spenning i forhold til de som kysser seg nedover magen først. ← her er har vi en heldiggris, men en slikkegud;) kos deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå