Gjest TuttaCalcutta Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Dette er noe som jeg prøver å fortelle min sambo, men som han helt ikke forstår..jeg liker det litt, men blir ikke så tent av å slikka. Jeg mister lysta rett å slett. Jeg føler meg teit, særlig når jeg vet at sambo elsker å slikke meg. Men å gi han oralsex er noe HELT annet. Er jeg så rar som det jeg tror?
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Nope. Noen tenner på å få, noen tenner på å gi, noen tenner ikke og noen tenner på alt.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 i mine øyne er du like normal som jeg...
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg liker det ikke så godt jeg heller. Men jeg VIL like det fordi kjæreseten min liker så veldig å slikke meg...
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg liker det ikke så godt jeg heller. Men jeg VIL like det fordi kjæreseten min liker så veldig å slikke meg... ← Vi kan jo ikke late som vi liker det fordi typen liker det. Det blir jo helt feil for begge parter. Da er man ikke ærlig verken for seg selv eller typen. Vi må jo respektere hverandre By the way..så er jeg glad det er flere av oss..tenk att jeg trodde at jeg var den eneste som var sånn. ikke er jeg blond heller... :kgblunk:
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Jeg likte det heller ikke. Det var liksom bare en ting som hørte til programmet, men spesielt godt var det ikke i de første 13 årene av mitt liv som seksuelt aktiv. Det endret seg da jeg traff mannen min. Nå syns jeg det er helt utrolig deilig, og noen ganger dropper vi hele samleiet fordi oralsexen er deilig nok i seg selv. Jeg liker variasjonen..
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jeg likte det heller ikke. Det var liksom bare en ting som hørte til programmet, men spesielt godt var det ikke i de første 13 årene av mitt liv som seksuelt aktiv. Det endret seg da jeg traff mannen min. Nå syns jeg det er helt utrolig deilig, og noen ganger dropper vi hele samleiet fordi oralsexen er deilig nok i seg selv. Jeg liker variasjonen.. ← min sambo er så opphengt i å slikke meg der at han glemmer at han har 2 hender han kan bruke...må si det hver gang at han må variere. Det blir en smule turnoff og jeg kan bli irritert, noe som gjør sexen vår tam. :hår:
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 min sambo er så opphengt i å slikke meg der at han glemmer at han har 2 hender han kan bruke...må si det hver gang at han må variere. Det blir en smule turnoff og jeg kan bli irritert, noe som gjør sexen vår tam. :hår: ← Vi er alle forskjellige. Jeg liker f.eks ikke å bli fingret.
LaraCroft Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Noen tenner på å få, noen tenner på å gi, noen tenner ikke og noen tenner på alt. ← Enig her jeg, alle er forskjellig!! Man er ikke rar eller merkelig av den grunn.
Dalilah Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Jeg likte det ikke heller så godt før, trodde jeg var litt merkelig.. Men så prøvde han en ny teknikk som fungerte utrolig bra for meg, og nå elsker jeg det Hvorfor liker du det ikke? Fordi det er vondt, fordi det er "ekkelt"... ? Kanskje det går an å prøve andre metoder? Hvis ikke må du vel bare si det klart og tydelig at deu ikke syns det er så digg og at du ville satt pris på om han brukte hender mer.. Det går jo an å innlede med å spørre ham hva slags teknikk han liker best når du gir ham oralsex? Da får du sikkert spørsmålet i retur
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 Jeg likte det ikke heller så godt før, trodde jeg var litt merkelig.. Men så prøvde han en ny teknikk som fungerte utrolig bra for meg, og nå elsker jeg det Hvorfor liker du det ikke? Fordi det er vondt, fordi det er "ekkelt"... ? Kanskje det går an å prøve andre metoder? Hvis ikke må du vel bare si det klart og tydelig at deu ikke syns det er så digg og at du ville satt pris på om han brukte hender mer.. Det går jo an å innlede med å spørre ham hva slags teknikk han liker best når du gir ham oralsex? Da får du sikkert spørsmålet i retur ← Jeg liker det litt, men liker mest variasjon. Han er veldig opptatt av det og glemmer det stort sett hver gang, og dessuten har han gitt meg inntrykk av art det er noe alle kvinner liker. Når han holder på for lenge synes jeg det er ekkelt og kan føle en viss turnoff da. Skulle gjerne visst om den teknikken du snakker om , men det er jo en smule privat..
Allimac Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Nei! Jeg liker ikke å suge kjæresten min, og da velger vi å la det ligge litt på hylla;) ingen er like! :D
Dalilah Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Jeg liker det litt, men liker mest variasjon. Han er veldig opptatt av det og glemmer det stort sett hver gang, og dessuten har han gitt meg inntrykk av art det er noe alle kvinner liker. Når han holder på for lenge synes jeg det er ekkelt og kan føle en viss turnoff da. Skulle gjerne visst om den teknikken du snakker om , men det er jo en smule privat.. ← He he - teknikken jeg snakker om er at han suger klitten nesten på samme måte som jeg suger pikken hans. Vet ikke om det går an å forklare bedre?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #16 Skrevet 18. april 2007 Jammen var jeg enig i TuttaCalcutta. Trenger ikke sleike hele tiden lissom....
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 18. april 2007 #17 Skrevet 18. april 2007 He he - teknikken jeg snakker om er at han suger klitten nesten på samme måte som jeg suger pikken hans. Vet ikke om det går an å forklare bedre? :ler:nei bedre kunne du ikke ha forklart det gitt! ←
Gjest Don Giovanni Skrevet 18. april 2007 #18 Skrevet 18. april 2007 Jeg liker det ikke så godt jeg heller. Men jeg VIL like det fordi kjæreseten min liker så veldig å slikke meg... ← Da må du heller finne ut hvordan du aller helst vil bli slikket og hva han kanskje må gjøre samtidig. Kanskje han gjør det på en måte du ikke syns er noe spennende. Kanskje kan han bruke en dildo samtidig? en fing her og der? For hardt? for mykt? For lite lepper, eller sagt på en annen måte; slikker han som en katt drikker melk? Masse å finne ut av, og spennende prosess Jeg har tenkt å bli ekspert på å slikke min neste kjæreste
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 19. april 2007 #19 Skrevet 19. april 2007 Elsker å gi, elsker å få - og gjerne samtidig.
Gjest DyneTryne Skrevet 19. april 2007 #20 Skrevet 19. april 2007 Jeg synes det er godt, men jeg liker det ikke. Dvs jeg liker ikke tanken på at jeg skal komme og få vulkanorgasme rett i trynet på han, derfor stopper jeg det alltid. Vi snakket om dette i går faktisk og da sa han jeg må bare sprute ivei og jeg må ikke være redd for at han tror jeg tisser på han Men tilbake til ditt problem; Hva om han bruker fingeren inni deg mens han slikker, eller slikker deg mens du står på alle 4? Da skal det mye til for å få meg til å si stopp iallfall! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå