Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Her hvor jeg bor er det for tiden fler katter enn det er hus! Mine to nærmeste naboer har fire katter hver, og i tillegg er det andre som har 1, 2 eller 3 katter... og alle disse kattene har veldig lyst til å komme inn til oss. (Vi har ingen dyr på grunn av allergi) I dag har jeg jaget ut tre katter fra stuen, og en katt fra sengen til datteren i 2. etasje. Jeg lurer nå på: Hvordan bli kvitt kattene uten å skade dem? "Get-off" fungerer ikke på andre steder enn rundt blomsterbedene.
Gjest care Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg mener å ha sett at det finnes en lukt på flaske som kan sprayes så steder der man ikke ønsker katter. Personlig ville jeg ha løpt etter dem med sprayvannflaske.
Gjest Kitten Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Nå begynner det å bli varmt og fint i været, så du får lov til å helle/ sprute vann på de (gjerne fra en bolle/ tom ketchupflaske). Det funker innmari bra...
Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Takk for tips. Sprute vann er forsøket verd, men litt kjedelig siden de kommer inn i huset...
Drua Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Du får holde dører og vinduer igjen, og sprute vann på de.
Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Har bestilt nettingdør, og håper jeg får den i løpet av noen få uker. Men i mellomtiden skal kattene jages med vann om de stikker hodet innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå