Gjest Chrizzy Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Har du prøvd NONI, eller bruker du det kanskje? Hva synes du? Eller hva vet du om NONI? Takker for svar.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hva er NONI? :klø: ← NONI Har hørt litt om noni, men når jeg forsøker å finne ut mer så finner jeg bare sider som distributørene selv har lagt ut, vil ha en litt mer objektiv vinkling på det.
Gjest Elfrida Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 (endret) Noni er en juice som skal være bra for veldig mange plager. Jeg blir litt skeptisk til sånt som skal hjelpe for alt mellom himmel og jord, men det har sikkert positive effekter. Det brukes visstnok endel i folkemedisinen de stedene det vokser naturlig. Du kan jo se litt på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Noni En del linker til div. artikler nederst på siden. Endret 15. april 2007 av Elfrida
Amalie_85 Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Mamma drakk det i en periode ho var mye sliten, og det hjalp visst. Og den gamle sjefen min brukte det og. Han og hans kone hadde begynt med det da hun måtte begynne å kjempe mot kreft. For hun ble så svekket. Og hun merket forskjell. Etter at hun døde har han bare fortsatt. Han sier at han ikke blir så lett syk lengre heller. Men noe mer enn det vet jeg dessverre ikke.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Jeg har prøvd Noni-juice, og det hjalp ikke mot plagene jeg hadde... Men igjen, det gjorde heller ikke noe galt, så det skader ikke å prøve. Andre bivirkninger enn en tynnere lommebok skal du i alle fall ikke oppleve.
Susannah Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Har prøvd og har vært borti det gjennom en jobb jeg hadde tidligere. Jeg tror at "suksess-historiene" er noe overdrevet, tror ikke akkurat det kan kurere kreft. Det kan kanskje ha en positiv virkning på inmmunforsvaret, men jeg synes det er ganske dyrt. (var i allefall det tidligere)
Gjest ~Alwa~ Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Hørt en del positivt om den, men har ingen personlig ærfaring.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Har prøvd noni juice, mener å huske a tjeg kunne bli dårlig i magen av den. Husker heller ikke om den hadde noe effekt på meg.
Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Har også prøvd noni, men som så mange andre merket jeg ikke forskjell hverken den ene eller andre veien. Ikke ble jeg bedre, men heller ikke verre. For min del var det greit å ha prøvd, men heller ikke mer. Det kommer vel litt an på forventningene også... Forventer du kun at den skal gi mer energi er sjansen større for å få en positiv virkning, enn om en forventer å få redusert ubehag av en kronisk sykdom. Nå er det jo slik at den eneste måten å finne ut om den gjør noe positivt for deg, er å prøve, det kan jo hende at du er å finne blant de prosentene som den har en positiv virkning for!
Gjest *Magica* Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Jeg har hørt at det smaker usedvanlig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Jeg har hørt at det smaker usedvanlig vondt. ← Det smaker temmelig bittert, men er ikke så stort problem å skylle det ned.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 De sier at man skal bruke den i 3 mnd før man virkelig merker resultatet. Er det noen som har brukt den så lenge? Jeg kjenner en som bruker noni, han sier at har har bedre immunforsvar på grunn av den. Han har faktisk ikke vært borte en dag fra jobben siden jeg starta der, men det kan jo være en av de som "aldrig" blir syk også... Jeg hørte at man skal bli dårlig i magen av det, det er fordi noni visstnok renser opp i systemet (tarmene).
Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Jeg brukte Noni i rundt 16-17 uker. I begynnelsen var jeg ekstremt dårlig i magen. Luft, diaré, oppblåst, og det luktet "phy". En skikkelig opprensing i systemet... Det stabiliserte seg etter et par uker, men utover det merket jeg veldig lite endring. Andre jeg har snakket med har ikke hatt slike problemer i det hele tatt. De merket noen dager med økt luftavgang, men det var det!
Gjest Miss_alexandria Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 Tahitian Noni juice? Hun jeg jobbet for før, kjøpte to kartonger med Noni juicen til sin mor som hadde kreft. Hun drakk det hver dag, men det hjalp ikke på henne siden hun døde kort tid etterpå... Så da satt hun igjen med mange flasker og hun ba meg prøve det. Oh my god, det smakte dritt! ( letet lenge etter spy smilyen. er den vekke?) Noni smakte og luktet spy! Må si jeg lo godt da jeg så min mor og de hadde Noni juice i kjøleskapet for ikke så lenge siden. Jeg bare sa lykke til med å få den ned! Hun hadde hørt at den var så fantastisk Sist jeg sjekket kostet nonien nesten 400 kr. Regelrett ran spør du meg. Jeg skulle hatt betalt for å drikke det skvipet!
Gjest Tira Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 En venninne av min mor drikker NONI, og hun er sterkt plaget av leddgikt. Hun merket veldig, veldig stor forskjell, og sverger til NONI. Hun har redusert medisin (etter samtale med lege selvsagt) og sier at NONI har gitt henne bedre livskvalitet. Tror at NONI styrker imunforsvaret, og det gjør at kroppen blir sterkere. Det er nok ikke sikkert at NONI hjelper for alle slags plager, og at alle mennesker blir bedre av å drikke NONI, men det er kanskje et forsøk verdt?
T.S Skrevet 16. april 2007 #17 Skrevet 16. april 2007 Jeg prøvde finne ut litt om de legene de bruker i markedsføringen, men det ser ikke ut som om de finnes...
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2007 #18 Skrevet 16. april 2007 Jeg prøvde finne ut litt om de legene de bruker i markedsføringen, men det ser ikke ut som om de finnes... ← Akkurat DET er interessant. Doktor og professor er jo heller ikke en beskytta tittel i USA...
Susannah Skrevet 16. april 2007 #19 Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg prøvde finne ut litt om de legene de bruker i markedsføringen, men det ser ikke ut som om de finnes... ← Og akkurat sånne ting gjør at dette stinker litt. Jeg kjenner personlig til en person de har brukt i markedsføringen som har kreft, hvorpå de "skryter" av at h*n har blitt så bra av NONI, men av andre kilder vet jeg at h*n går på en haug med andre medisiner også. I tillegg, som jeg nevnte tidligere, synes jeg literprisen er horribel. Endret 16. april 2007 av Susannah
Sizzy Skrevet 16. april 2007 #20 Skrevet 16. april 2007 Min mor brukte Noni i flere år og merket stor forskjell når hun sluttet! Ble mye fortere forkjølet og slappere, så det siste jeg hørte nå var at hun skulle begynne å kjøpe det igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå