Gå til innhold

Hva er det rareste/styggeste

Fremhevede innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Da jeg holdt på å lage en tråd om gave til konfirmanten, kom jeg på rare ting jeg fikk til min konfirmasjon og jeg ble litt nysgjerrig om det er andre som fikk rare/stygge/ubrukelige ting?

Den gaven jeg og familien min husker veldig godt, var en svart Tiger lignende pynteting som var ca en meter høy og veldig stygg! Prisen satt også den. Den kostet 99,90,- på rimi.... :overrasket::sjenert::ler:

Min bror fant den forleden dag da vi gikk igjennom noen ting jeg har hos mine foreldre. Vi holdt på å knekke sammen av latter! :ler: Det rare er jo at jeg har den enda... :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk bare fine ting til konfirmasjonen, jeg. Smykker, penger, sølvskjeer, sølje til bunaden min og "husting" som duk, skål etc.

Skrevet

Søsteren min fikk to kulepenner med logoen til firmaet personen som gav pennene jobber i.

Skrevet

En gul, liten paraply med snøhvit og de syv dvergene på... det var sikkert en søt tanke bak, men jeg kan ikke påstå at jeg ble innmari happy.

Skrevet

Jeg fikk hudpleieprodukter (av den typen man kjøper på postordre) og en perm hvor jeg kunne sette inn matoppskrifer av tanta mi.

Gjest Miss Guided
Skrevet

I ettertid er den gaven jeg syntes var den styggeste, eller mest umoderne, den gaven jeg er mest glad for i dag. Jeg fikk et sølvsmykke, helt forferdelig gammeldags for en tenåring den gangen og det ble derfor bare liggende i skuffen. Men det smykket har kommet til heder og verdighet flere ganger gjennom årene, og er det smykket jeg setter mest pris på nå.

Skrevet

Dessverre gjorde jeg den tabben og ikke ønske meg smykker. Bruker det aldri så ser ingen vits i og få det av alle..

Det skulle jeg aldri ha gjort, fikk så masse pynteting som var så absolutt ikke min smak og er det fortsatt ikke.

Skrevet

De var ikke stygge, men jeg fikk et par lyserosa lakksko...

Skrevet

Lisseslips :P

Skrevet (endret)

Fikk bare fine ting til konfirmasjonen min, deriblandt bunad, 23 000 kr, smykker osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...