Gå til innhold

konfirmasjonspresang

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Min bror skal konfirmere seg om to uker og jeg har nett fått innbydelsen. Litt i seneste i laget, men mine foreldre er så sløv med slike ting. :sur:

Jeg venter på å begynne i jobb, så jeg har ikke all verdens med penger, men jeg kommer ihvertfall til å gi for 1000 kr.

Tenker på å eventuelt gi en gave og noen penger utenom.

Lurer litt på ett diskre gullsmykke...mansjetter, bruker folk det den dag i dag? (han liker veldig godt dressen han har fått seg og bruker den mye)

Jeg fikk nett sms av min svoger, de har tenkt på gullsmykke eller penger de også... sukk... :sjenert:

Synes det er så vanskelig, for jeg vil ikke gi ham noe stygt...husker jeg fikk noen par rare ting til min konfirmasjon.

Noen som har noe innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en fin klokke? Kanskje gå sammen med noen om du ønsker å kjøpe en som er dyrere enn 1000kr.

Gjest Ballerina
Skrevet

Synes idéen om klokke var veldig fin, men likte idéen fra en annen tråd om konfirmasjonsgaver om å gi konsertbillett eller noe i den duren! Det syntes jeg hadde vært kjekt å få iallfall da jeg konfirmerte meg :) ...men vi jenter får vel mye mer smykker enn guttene?? Jeg savner at min kjære ikke fikk mansjettknapper eller slipsnål til sin konfirmasjon så vi må kjøpe det nå før vi gifter oss... ikke det verste, men det er jo fine ting å ha uansett :)

Skrevet

Ellers er det ingenting i veien for å kjøpe noe til et fremtidig eget hjem, selv om han er gutt! Sikkert ikke noe han synes er veldig stas å få nå, men det kan jo kombineres med pengegave.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Hva med en fin klokke? Kanskje gå sammen med noen om du ønsker å kjøpe en som er dyrere enn 1000kr.

Takk for tipset, men det er ikke så lenge siden han kjøpte seg ny klokke.. ;)

Skrevet

En god kikkert? - Hvis han liker å være på tur feks.

Eller sovepose + liggeunderlag av god kvalitet?

Ryggsekk, skikkelig turkvalitet?

Kamera?

Fritidsinteresser? Fiskestang? Fluefiskekurs? Klatrekurs?

Dykkeutstyr/snorkleutstyr?

Gitar eller annet instrument hvis han har slike interesser?

Koffert? -hvis han liker å reise?

Bøker som omhandler noe av spesiell interesse?

Medlemsskap i turistforeningens ungdomsgruppe?

Gavekort på spesialforretninger som selger feks. datautstyr, mobiltelefoner, byggesett, fjernstyrte biler, fly?

Første bidrag til mopedlappen (teorikurset eller en kjøretime)

Kan du gi 10 timer øvelseskjøring sammen med deg når han blir 16?

Konsertbillett?

Flybillett, besøke bestemor eller tante eller en god kompis i en annen del av landet?

Tja, her var vel noen tips......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...