Gå til innhold

Uintressert forlover,hva ska jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) , jeg og min elskede skal gifte oss 11 august å jeg har valgt en forlover som i utgangspunktet var perfekt for oss.

Hun var den jenta som førte oss sammen å kjente oss begge to veldig godt.

Men etter at jeg spurte om hun ville være min forlover har hu forandret seg.

Hun har begynnt å stille meg spørsmål som jeg føler går negativt på forloveden min, som hun i utgangspunktet kjente best av oss(ting som: er du sikker på at det er HAN du vil ha nå da? , å syns du ikke han har en merkelig måte å være på?) Jeg er glad for at hun bryr seg, men min kjære å jeg har virkelig ingen problemer med å prate om ting å er voksne nok til å ta opp det vi føler hvis det er noe som, plager oss.

Vi kommer begge fra tidligere forhold å vet hva vi ikke ønsker å hva vi ønsker..

I tillegg har hun vist veeeeldig liten interesse for oss som par å på 1 1/2 år har hun besøkt oss 2 ganger..:( vi skal også gifte oss i filippinene på januar fordi min elskede er derifra og dette har hun visst om i et år men likevel har hun ikke prioritert å være med oss dit..så jeg har valgt ei anna venninne som gladelig stiller opp både på bryllupet her i norge å på filippinene..hva skal jeg gjøre? dette irriterer meg noe grenseløst :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å irriter deg. Bryr hun seg ikke, så bryr hun seg ikke. Kanskje hun egentlig ville ha mannen din selv?

Skrevet

I første omgang kan du jo prate med forloveren din. Sånn umiddelbart synes jeg hun høres sjalu ut, men jeg kjenner hverken henne eller deg så det skal jeg ikke si for sikkert. Hvis du og forloveden din har et ustabilt forhold, så er det jo forståelig at hun ber deg se med realistiske øyne på forholdet. Hvis dere har det bra, så er hun bare ufin. Kanskje hun er snurt for ett eller annet? Eller kanskje hun bare ikke har lyst til å være forlover likevel. Som du ser så er det vanskelig for utenforstående å gi gode råd. Men jeg ville hvertfall snakket med henne før jeg eventuelt byttet henne ut med en annen. Uansett får du ha lykke til :troest:

Dette ordner seg.

Skrevet

Hei:) tusen takk for svarene:) vi har veldig stabilt forhold så det kan umulig være det, jeg har etterhvert fått erfare at hun er veldig glad i "oppstyr" hvis det sier dere noe :ler: det jeg mener er at hu lever å ånder av andre folks ned og oppturer..akkurat som om hun ikke har mye svigninger i sitt eget liv..jeg er litt redd for at forholdet til min elskede å meg har blitt litt for perfekt for henne så hun må skape drama til oss?hvis dere skjønner..? men jeg er veldig glad i henne å har egentlig alltid trodd at det ville gå over med tiden, jaja uansett får jeg nok bare smøre meg med tålmodighet å bite det i meg...jeg har jo tatt dette valget selv :vetikke: Jeg er vel naiv, blir bare mer å mer skuffet for hver dag som går...å forresten...Jeg har prata med henne om hun virkelig ville dette å da sa hu ja selvfølgelig... :)

Skrevet

Du får gi henne en sjanse til da. Fortell henne at du blir såret og skuffet over måten hun snakker om mannen din, og si at hvis du skal kunne ha henne som forlover, så er det viktig at hun gleder seg over deres fremtidige ekteskap, og ikke plukker det fra hverandre bit for bit.

• 6 måneder senere...
Skrevet
Hei:) tusen takk for svarene:) vi har veldig stabilt forhold så det kan umulig være det, jeg har etterhvert fått erfare at hun er veldig glad i "oppstyr" hvis det sier dere noe :ler: det jeg mener er at hu lever å ånder av andre folks ned og oppturer..akkurat som om hun ikke har mye svigninger i sitt eget liv..jeg er litt redd for at forholdet til min elskede å meg har blitt litt for perfekt for henne så hun må skape drama til oss?hvis dere skjønner..? men jeg er veldig glad i henne å har egentlig alltid trodd at det ville gå over med tiden, jaja uansett får jeg nok bare smøre meg med tålmodighet å bite det i meg...jeg har jo tatt dette valget selv :vetikke: Jeg er vel naiv, blir bare mer å mer skuffet for hver dag som går...å forresten...Jeg har prata med henne om hun virkelig ville dette å da sa hu ja selvfølgelig... :)

hvis dere har et så godt og stabilt forhold ville jeg tatt det opp med henne. hiv mannen ut på kino sprett en flaske og noe mat og snakk sammen!! forklar henne hvrdan du føler. at du savner at hun er der og at hun bryr seg. at du føler at hun ikke viser nok interesse for deg bryllupet. spør hva hun mener når hun sier det om forloveden din. forklar at du gjerne vil ha henne med både her og på fillipinene at du trenger henne. si hva hun betyr for deg.

det står stor respekt av å kunne ta opp sånne ting. det er ikke lett, men det kan bare få to utfall. enten blir hun sint og da kan du med god samvittighet ta hun andre venninden, ellers så tar hun det inn over seg og setter pris på at du prøver og bedre forholdet, så tar hun seg sammen og blir kanskje den fantastiske forloveren du hadde ønsket.

Vi jenter spekulerer så mye. løsningen kan jo være enkel og, hun har noe hun strever med kanskje? jeg ville snakket med henne, men prøvd å gjort det så koselig som mulig for det er ikke nødvendigvis bare rosenrødt som kommer opp

Skrevet
...jeg og min elskede skal gifte oss 11 august...

Da er det vel litt sent å komme med denne:

hvis dere har et så godt og stabilt forhold ville jeg tatt det opp med henne...

:sjenert:

Skrevet
Da er det vel litt sent å komme med denne:

:sjenert:

heheh så sant så sant. litt sent her nå... kunne jo vært neste år da hehehehe dumme meg

Skrevet
heheh så sant så sant. litt sent her nå... kunne jo vært neste år da hehehehe dumme meg

:skratte: så søt da.

ikke alltid like lett å få med seg om noen har blitt gift da, når man er nye her inne. ikke alltid man leser datoer i innleggene. :fnise:

:klem:

Skrevet
:skratte: så søt da.

ikke alltid like lett å få med seg om noen har blitt gift da, når man er nye her inne. ikke alltid man leser datoer i innleggene. :fnise:

:klem:

nemlig!!! ;) i hvertfall ikke klokka 02 på natta hehe jaja det var godt ment gjør det sikkert flere ganger å :D

Skrevet

Men de har jo ikke vært på Fililpinene og blitt gift der endaa, kanskje vi kan få vite hva som skjer/skjedde.

Dette med forlovervalg tror jeg vi jenter klarer å legge litt for mye i, min bestevenninne har ei annen venninne som ikke snakker med henne lenger fordi jeg fikk være forlover....

Gjest vimselot
Skrevet

Velg en annen forlover. Meg f.eks? :fnise:

Jeg ville aldri visst hva min rolle som forlover var, men jeg ville jo spurt, men jeg ville aldri angrepet og stilt slike spørsmål, om ikke din mann har vært voldelig mot deg da...

Høres ut som en sjalu bitch, denne venninna di.

Dere ble kjent via henne, javel, da vet jeg en ting, de har hatt sex, men han valgte deg.

Ikke angrip han nå da, alle har en fortid, men det virker som hun ikke vil slippe taket, som om hun er i en slags konkurranse.

Mulig jeg tar feil, men har sett par slike eksempler før.

Men ikke angrip din mann. Han har valgt deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...