Gå til innhold

Bule i buksene!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig er jeg helt enig med milla... tror de færreste bryr seg egentlig om gutter har bole i skrittet eller ikke....

Men kvinnepupper derimot.... det er blikkfang..... for begge kjønn....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Men kvinnepupper derimot.... det er blikkfang..... for begge kjønn....

Når du sier "begge kjønn" mener du da menn og psycho-lesber?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener begge kjønn... man trenger ikke være damelesbe for å like damepupper...

Det er bare å se seg litt rundt det kjære milla... hvor vanlig og ofte jenter kommenterer andre jenters pupper. Alle vet at damer er sammenlignere, tenk bare på det idiotiske med silikonpupper, hva damer sier...."jeg gjør det for miiin skyld"...

Åssen kan man ta silikon dersom man ikke har noe å sammenligne med?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

He he, jeg synes jeg ser masse damer stå ved ferskvaredisken og klå hverandre på puppene.... for ett drømmescenario for alle landets 14 år gamle kvisete unggutter :-)

Og waco....

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke klåingen jeg snakker om.... men kikkelsen...

Tenk deg hvilken oppmerksomhet den nyopererte silikondama får fra butikkens kunder.... den skjulte forakten som ligger mellom damers øyevipper, den skulende holdningen, den ååååh se på den tøyta.... åååh...hvorfor har ikke jeg sånne pupper.... skamme seg skulle den dama... nyoperert og greier...

Sånn tenker damer.... misunnelse og atter misunnelse...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm i omkrets :o

DET må være skryt.....kommer ikke over det der jeg da :-?

Enig med andre her....jeg har heller ikke for vane å se på skrittet til andre menn.....intresserer meg en hvis plass !

Men om blikket ved en tilfeldighet skulle skli ned "dit", ville jeg blitt uvel av en på 18 cm i omkrets blant melk og brød :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan finne på å vurdere både en lekker mannerumpe og den forbaskade dama som har pupper som andre bare kan betale for jeg!! :lol:

Men ærlig talt, når jeg er i matvarebutikken, så er jeg verken ute etter å kikke på mannfolka eller se etter potensielt lekrere berter en meg selv å missunne!

Det fins tid og sted for alt. (i min verden ihvertfall!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm høres mye ut, men når man tenker på at de fleste gutter med litt smidighet i hendene klarer fistfucking så er det kanskje ikke så mye allikevel.

Det beste er om 16 åring fistfucker en 16 år gammel venninne, de har som oftest mindre hender og det tar seg bedre ut på webcam.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat sånn at jeg leter etter menn å se på når jeg handler mat -men dersom jeg oppdager en skikkelig deilig en, og dersom jeg også skulle komme til å oppdage at han har ståpikk -da er det slett ikke meg i mot. Synes ståpikker er særdeles pent/deilig/opphissende å se på.

Det er heller ikke sånn at jeg helt bevisst og veldig planlagt går rundt og kikker mannfolk i skrittet -men jeg gjør det faktisk helt ubevisst. Og -dersom jeg først kikker en mann i skrittet -sånn flyktig, lite blikk liksom, da er det fordi jeg i utgangspunktet har funnet noe ved ham som jeg liker, og da er det litt ekstra spennende å oppdage at ståpikken hans synes gjennom buksene. Til eksempel en ung gutt på jobben -det er noe ved ham som av og til tenner meg veldig, og ja -jeg tar meg faktisk i å kikke på skrittet hans ganske ofte. Spennende å fantasere om hva som er under buksene.

Jeg ville derimot ikke like om noen "bød" frem buksebulen sin -og/eller åpenbart forsøkte å vise seg frem mest mulig (sånn som han som skulle vise frem leilighet). Det er turn off! Er ikke noe spennende når man får alt "servert på et fat". Blir vel kanskje det samme som når jenter soler seg toppløse på stranda -det er jo mye mer spennende å ane harde brystvorter under vått bikinistoff enn å få tilgang til alt med en gang, er det ikke?

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Mzfire

Jeg som er så vimsete og ikke får med meg noen ting, hadde heller ikke fått med meg at en mann med pikk på 18 cm og omkrets hadde en stor bule i buksa si. Enten det hadde vært på Rema 1000 eller på byn.

Som andre sier her, jeg har heller ikke for vane å stirre gutter i skrittet.

Hadde jeg sett det hadde jeg ikke tenkt så mye over det. Hadde spørs hvem det var og i hvilken situasjon da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ RIMI; NEI!!! På bussen; JA!!! Der har man ellers ingenting å ta seg til, og hvis jeg hadde sittet og sett en kjekkas stå i midtgangen m trange jeans og bul innafor, da hadde jeg tenkt mitt.....og d hadde IKKE vært negativt, for å si d sånn..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må si at det å se en mann med en stiv en i buksa på butikken o.l er nok ikke så veldig fristende, det blir å nesten demonstrere utstyret sitt :oops:

SOm også waco skrev at han synes det er finere å se på pupper (kanskje ikke så rart når han er mann) og selv om jeg er dame og hetro så kan også jeg legge merke til om en dame har flotte pupper som står i stil, tror det er naturlig at vi jenter titter på andre jenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...