Gjest Advena Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 (endret) Hei! Jeg er ute etter et renseprodukt som både fjerner sminke og forhindrer kviser og tette porer. Og krem som gir FUKT! Min hud: Tette porer(sorte prikker) i T-sonen, tørr, av og til kviser. Jeg bruker jojobaolje og Hemp Face Protector fra Body Shop som hudkrem både morgen og kveld. Tips, anyone? Endret 16. april 2007 av Mystisk
Kylling Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Har du prøvd Seaweed-serien fra Body Shop? Den skal være bra mot uren hud, samtidig som det fjerner sminke. Har nettopp begynt å bruke sen selv, tidlig å si om jeg er fornøyd eller ikke, men den renser bra iallfall.
~white lady~ Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med trippel serien fra Clinique. Det høres ut som om du har omtrent samme hudtype som meg, så da må du isåfall ha serie nr 1. (Prøvde med serie nr 2 for et par år tilbake- helt forferdelig! Så det er viktig å få en skikkelig konsultasjon på parfymeriet)
Gjest Alou Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg har nokså lik hud som deg, og bruker til daglig rens fra md formulations og VICHY. Jeg bruker også en del andre produkter(fra md formulations) så jeg vet ikke hva som fungerer best, men jeg har ihvertfall fått finere hud. Pleier å bruke en rens om morgenen og den andre om kvelden. Den fra Vichy heter Purete Thermale(hvit flaske) som er for blandingshud. Den har en fin melkeaktig konsistens og gir ikke ekkel stram hud etter rens. Hvis jeg har brukt en del foundation, pudder mm. synes jeg den tar litt dårlig, og må ofte rense to ganger etterhverandre. Men ellers er den toppers. Prisen er ca. 200,- md formulations rens heter Facial Cleanser sensitive skin formula. Selv om prisen er litt stiv varer den lenge.
Rexina Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Jeg er veldig glad i Clarins serien for Normal/tørr hud. For selv om den er det, så egner den seg perfekt for blandingshud og inneholder antibakterielle ingredienser. Men selv om det er en rensemelk, liker jeg best å bruke den sammen med litt vann. Anbefales Huden blir også silkemyk og gløder.
Catzy Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Jeg er veldig glad i Kanebo sine produkter. Bruker bare disse. Har noe tilsvarende huden din, og bruker Cleansing Creme og Milky Soap til rensing om kvelden (og Milky Soap for seg selv om morgenen.) Har penere hud nå enn før jeg begynte å bruke det, selv om det tok litt tid å se forskjell. (ca 4 uker)
Gjest Advena Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Og jeg som tenkte på å prøve Dermalogica.. Vanskelig!
Gjest Alou Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Jeg har aldri prøvd noe fra Dermalogica, men merket har godt "rykte" på seg. Sikkert mange her inne som har erfaringer...
ehv61 Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Prøv Dermalogicas Pre Cleanse.Den fjerner øynesminke og alt. Anbefales
Gjest Advena Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 (endret) Tusen takk for mange svar! Jeg endte opp med Dermalogica ultra calming cleanser. Har hørt mye fint om den. Men, jeg slutter ikke her. Jeg tenker meg en fuktighetskrem i samme serien, og huden min er tørr! Bruker som sagt jojobaolje og krem fra BS, men synes ikke det er nok, rett og slett. Trenger fuktbombe (gjerne fra Dermalogica)! Endret 16. april 2007 av Mystisk
Gjest Blanca Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Fuktbombe fra Dermalogica: Hydrating Booster. Dette er ett rent fuktserum uten fett som du bruker under fuktighetskrem. Jeg kombinerer denne med Skin Smoothing Cream; den beste løsningen for min super-tørre hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå