Mirepoix Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Så det var noen tråder om elixia, så ble litt inspirert til å spørre om noen trente på frisisk og svettis? Jeg trener i Sandvika, og syns det er blitt veldig bra lokaler på det nye stedet! også er det gode treningstilbud=) Ikke er det veldig dyrt heller=P
L79 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg trente tidligere på Friskis og Svettis. Både pris og treninger svarte til mine forventninger. Nå ukependler jeg, dette gjør det vanskelig å trene i ukedagene hjemme i Grimstad. Av den grunn har jeg nå gått over til Spenst.
Rhiakath Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg har trent på Friskis og Svettis et år og planer å starte opp igjen til høsten. Syns det er veldig god trening, morsomt (viktig, så jeg ikke går lei) og billig, spesielt for studenter her i Bergen.
Mirepoix Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Enig! At det er gøy å trene der syns jeg er ganske motiverende til å ta en tur dit=p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå