Gå til innhold

Kakestativ til bryllupskaka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var innom en konditor i dag og hentet inn priser. Jeg ble litt overrasket da jeg så tilbudet deres.

Det viste seg at hvis vi bestiller "Bryllupskake" til X antall gjester er prisen mye høyere enn hvis vi bestiller akkurat like kaker, men ikke bestiller de som bryllupskake. Da tenker jeg: er det mulig å bestille så mange kaker som vi trenger og skaffe en "trapp" selv og sette kakene på?

Er det noen her inne som har laget sitt eget stativ til bryllupskaken? Evt vet om det er mulig å kjøpe eller leie/låne et slikt noe sted?

noen med like erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På cacas.no har de forslkellige stativer.

Vi skal ha en 3-tier party stand 307-859, men kjøper den billigere på ebay. Søker du på ebay.com bruk "wedding cake stand" som søkeord.

Skrevet

Jeg skal bruke egne stativ, men blir nok å batale som bryllupskake, pga han skal sette det opp for meg på stativene på festen.

Jeg fikk mine på henskjold (OBS det ene stative er ikke pusset, sto i garasjen ei stund)

Skal du legge kakene på stativ selv må du ha et lignende stativ som meg. Altså slike du kan skli over selv, Disse etasje stativene der du må sette stativet oppe i kaka er vanskeligere og kan ende med å ødelegge når du ikke har gjørt det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...