Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweetypie
Skrevet

Må si at her sitter jeg og ser på TV2 nyhetene. Blir sjokkert når jeg ser at pårørende som kommer fra Norge blir møtt av hauger og lass med kameraer og reportere med en gang de kommer ut av bussen. Makan til respektløs behandling av folk som ennå er i sjokk og ikke minst i sorg.

Skal de ikke få bearbeide dette i fred uten at et kamera står oppi ansiktet :frustrert:

Ble så sjokkert og måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke slikt vært etterspurt så hadde det ikke vært levert.

Gjest Tweetypie
Skrevet
Hadde ikke slikt vært etterspurt så hadde det ikke vært levert.

Det er absolutt ingen unnskyldning. Ser på dette som ren trakassering.

Skrevet
Det er absolutt ingen unnskyldning. Ser på dette som ren trakassering.

Så der er ingen forskjell på å forklare og unnskylde?

Gjest Maxagaze
Skrevet
Må si at her sitter jeg og ser på TV2 nyhetene. Blir sjokkert når jeg ser at pårørende som kommer fra Norge blir møtt av hauger og lass med kameraer og reportere med en gang de kommer ut av bussen. Makan til respektløs behandling av folk som ennå er i sjokk og ikke minst i sorg.

Skal de ikke få bearbeide dette i fred uten at et kamera står oppi ansiktet  :frustrert:

Ble så sjokkert og måtte bare få det ut.

Media finner på mye rart, og tar generelt lite hensyn (Tønne/BA-HR saken, noen ?). Men de tar hensyn hvis de føler seg truet - karikaturstriden..

De har aldri feil, kan aldri lastes for noe, og er den fjerde statsmakt.

Gjest Ballerina
Skrevet
De har aldri feil, kan aldri lastes for noe, og er den fjerde statsmakt.

Ikke sant? Jeg blir så sint noen ganger når jeg ser sånne innslag på TVen! :frustrert: Som i går på nyhetene så sendte de selvfølgelig bilder av når de etterlatte la ned blomster på stranden, og det var veldig gripende å se på altså... men hvorfor må vi se på dette? Kunne ikke de fått ha denne stunden for seg selv uten å bli forfulgt av pressen??? :sinna::kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...