Branna Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Noen som vet om noen fine dikt eller sanger som vi kan ha som innslag i seremonien, for å dra den ut litt (men ikke for mye)? Det eneste jeg så langt nesten har bestemt meg for er inngangs- og utgangsmarsj. Ifølge vigsleren vår er seremonien sånn: Velkommen musikk til inntog musikk tale musikk - dikt el.l. vigsel musikk ut Noen forslag?
Saeria Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hun og han av andre Bjerke er fint, synes jeg. Det kan leses i sin helhet her: http://www.vgb.no/13698/perma/183047
Branna Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Hun og han av andre Bjerke er fint, synes jeg. Det kan leses i sin helhet her: http://www.vgb.no/13698/perma/183047 ← Ja, det var et nydelig dikt, men passer ikke helt til oss (min forlovede er den eneste jeg har vært sammen med). Flere forslag?
Gjest Svimle Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hei! jeg har to dikt som ble brukt i vårt bryllup. Jeg kan ikke legge de ut her, men sender deg en pm Andre forslag jeg fikk var "Lyset" av Haldis Moren Vesaas, og et dikt jeg tror heter "8 roser" av André Bjerke. Er usikker på både tittel og forfatter her altså, så rett meg gjerne om jeg tar feil. *sende pm til ts*
Lemona Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Andre forslag jeg fikk var "Lyset" av Haldis Moren Vesaas, ← Vi brukte "Lyset" i vår HEF-vielse: http://home.online.no/~arisol/dikt9.htm
Gjest Veronica Mars Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Hei! jeg har to dikt som ble brukt i vårt bryllup. Jeg kan ikke legge de ut her, men sender deg en pm ← Kan du sende meg PM også?
Gjest Svimle Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Kan du sende meg PM også? ← Hei, har ikke sett innlegget før nå (er ikke så ofte her inne på bryllup lengre..), men skal sende deg pm pronto!
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Hei, har ikke sett innlegget før nå (er ikke så ofte her inne på bryllup lengre..), men skal sende deg pm pronto! ← Tusen takk! De var veldig fine!
BIRE Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 vi vies også av hef.. skal ha: velkommen til alle gjester. personelig tale tilbrudeparet av vigsler. Dikt skrevet av min datter på 12år. musikk/med sand sermoni.. vielsen med et personelig preg. musikk med all4you/I swear.. Gleder meg masse nå.. er 1mnd og 16dager igjen..(nerver ja) Bire..
Hedda-78 Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Vi gifta oss gjennom HEF på laurdag. Vi hadde tre spelemenn på fele som spelte i seremonien. Vi hadde: -Inngang til musikk (Bruremarsj etter Reme-Knut) -Tale v/vigslaren -Musikk (Vals etter Syver-Eljas) - Dikt ("Lærdom" av Alf A. Sæther) -Ekteskapsinngåelse med ringutveksling og signering -Utgang til musikk (Kyrkjelåt av A. Moden) Kan ikke legge ut diktet her, men eg sender deg ein PM
Branna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2007 Vi gifta oss gjennom HEF på laurdag. Vi hadde tre spelemenn på fele som spelte i seremonien. Det hørtes kjempeflott ut med felespillere i seremonien! Heldiggris. Det skulle jeg virkelig ønske jeg hadde hatt råd til. Gratulerer som fru!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå