Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Ja, er han broren til Kristin Halvorsen? Har nemlig hørt skumle rykter om det...
Gjest Alyx Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 De har ulike navn da (fødselsnavn), så jeg tviler
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Takk skal dere ha. Mysterium løst; kanskje jeg får sove igjen i natt?!
Sun Mei Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Kristin Halvorsen er vel gift med Charlo Halvorsen? Er det ikke det han heter?
Gjest Jytte Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Jo, hun er gift med Charlo Halvorsen i NRK - så Halvorsen er nok ikke hennes pikenavn ..
Susannah Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Ja, hun er nok gift Halvorsen. Men det er sant at hun ligner sinnsykt på Alex Rosen, tror allikevel ikke de er i slekt.
Gjest Silmarill Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Kristin het IKKE Halvorsen før hun giftet seg med Charlo! Hennes pikenavn er IKKE Halvorsen, men vet heller ikke om det er Rosèn. Når spørsmålet først blir stilt så ser jeg likheter når det gjelder useende! Hvor har du disse ryktene fra da?
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Kristin Halvorsen er vel gift med Charlo Halvorsen? Er det ikke det han heter? ← Ja, men hun het Halvorsen før hun møtte han også.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 Kristin het IKKE Halvorsen før hun giftet seg med Charlo! ← Så rart. Hvorfor har hun sagt det selv da? Husker en gang hun fortale om da hun møtte Charlo, at en venninne hadde sagt til henne at det var bra de het det samme så slapp hun å skifte etternavn når de giftet seg. Da hadde Kristin blitt sur for hun ville uansett ikke tatt en manns etternavn bare fordi det "er sånn".
Gjest Silmarill Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 (endret) Så rart. Hvorfor har hun sagt det selv da? Husker en gang hun fortale om da hun møtte Charlo, at en venninne hadde sagt til henne at det var bra de het det samme så slapp hun å skifte etternavn når de giftet seg. Da hadde Kristin blitt sur for hun ville uansett ikke tatt en manns etternavn bare fordi det "er sånn". ← Tok feil da se tok en tjangs på at hun ikke het Halvorsen før hun traff en Halvorsen Uansett, dersom din påstand er riktig, så het hun ikke Rosèn ihvertfall Hadde halveis rett, og det er bedre enn totalt bom Endret 14. april 2007 av Silmarill
cand.intet Skrevet 14. april 2007 #16 Skrevet 14. april 2007 Kristin er fra Porsgrunn, Alex er fra Oslo. Men de kan jo være (halv)søsken for det, selvsagt.
Gjest bada Skrevet 14. april 2007 #17 Skrevet 14. april 2007 Ja, men hun het Halvorsen før hun møtte han også. ← Jepp.
Gjest Silmarill Skrevet 14. april 2007 #18 Skrevet 14. april 2007 (endret) Kristin er fra Porsgrunn, Alex er fra Oslo. Men de kan jo være (halv)søsken for det, selvsagt. ← Hva så egentlig! ? Selvom Kristin ER FRA Porsgrunn, og Alex ER FRA Oslo , er det ikke dermed sagt at dem er født der! Jeg er født i Oslo, men jeg er ikke derfra - så deså men jeg bor der nå da...... Endret 14. april 2007 av Silmarill
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #19 Skrevet 14. april 2007 Hvor har du disse ryktene fra da? Egentlig var det en diskusjon om radikal sosialisme, men samtalen tok en heeelt annen vending da en kom med nyheten om at Kristin Halvorsen var søsteren til Alex Rosèn.... ...noe som det ser ut til at hun ikke er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå