Gjest Gjest Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Har dere opplevd at mannen dere har sex med plutselig blir slapp i pikken, selv om han er totalt overkåt? Hvor vanlig er dette? Meg og min kjære opplever dette akkurat nå..Han blir overkåt og så får har han trøbbel med å få pikken opp igjen til det går for han..kjipt for begge... Hvordan håndterer vi dette?
Gjest koosejenta Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hvis dette ikke skjer når han er alene tipper jeg det er litt prestasjonsangst...Har det først skjedd en gang,tenker han sikkert på det og det skjer igjen...
Liskat Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Har skjedd en gang, men det fant vi ut måtte være fordi det var første gangen han prøvde seg på en del ekstra heftig lek enn han hadde vært med på tidligere, men han var vanvittig kåt selv om den ble slapp etter en stund. Men var ikke så veeeldig vanskelig å få den opp igjen når jeg brukte hendene på han
Gjest koosejenta Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Har skjedd en gang, men det fant vi ut måtte være fordi det var første gangen han prøvde seg på en del ekstra heftig lek enn han hadde vært med på tidligere, men han var vanvittig kåt selv om den ble slapp etter en stund. Men var ikke så veeeldig vanskelig å få den opp igjen når jeg brukte hendene på han ← you go girl!!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Sånt skjer. Ofte kan det faktisk være fordi mannen er ekstra tent og virkelig ønsker å gjøre et godt inntrykk. Og så blir det rett og slett for mye. Ikke stress eller start et gedigent fysisk gjenopplivingsforsøk hvis det er sånn det henger sammen, spør iallefall forsiktig om han tror det vil hjelpe først. Tror kanskje mannen din har havnet i en litt dårlig spiral rent psykisk. Han har kanskje opplevd det en gang og så gjør angsten for at det skal skje igjen sitt til at det faktisk skjer igjen. For det er neppe noe fysisk galt, men hvis det vedvarer kan det være lurt å bare sjekke det fysiske for sikkerhets skyld. Han kan sikkert runke uten at dette skjer f.eks. Kanskje han venter for lenge slik at forventningen blir for stor. Kanskje dere kan begynne med at han får utløsning ganske raskt sånn at han opplever å være stiv hele veien frem til orgasme? Da blir det fort en vane og det normale for ham noe som kan overføres til litt lengre forspill. Kanskje han blir mer avslappet og klarer en runde to også uten at den blir slapp hvis dere gjør det på den måten? Hvis han virkelig har problemer med at blodet bare vil holde seg i penis en begrenset periode kan dere kanskje prøve penisring (men ikke ha den på for lenge av gangen) eller urtepreparatet damiana (fungerer for kvinner også) som øker blodgjennomstrømmingen i underlivet. Finnes på helsekost. Det er viktig at han vet at du liker ham og nyter det dere gjør i senga selv om dette skjer akkurat nå.
Rastafan Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Vist det blir slapt så er det kvinnens feil. Du må gjøre de rette tingene, det skal ikke være nødvendig å være en overkåt hingst for å få en ereksjon, det må du stå for. Mvh Rastafan
LaraCroft Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Stakkars mann da du får prøve å hjelpe han så godt det lar seg gjøre, for det vil vel bli et større problem etter hvert hvis dette gjentar seg ofte. Du får gjøre det du kan for ikke å gi han prestasjonsangst har opplevd dette en gang, men da var alkohol årsaken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå