Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #21 Skrevet 27. april 2007 Høres ut som en god del av dere gjør det der med barbering litt feil. Jeg fikk også røde prikker og inngrodde hår før jeg lærte meg til rett metode. Alfa og omega er selvsagt å gjøre det her i dusjen. Vaske området godt med feks dr Greve underlivssåppe først. Bruke masse barbergel, eller skum, IKKE olje eller noe annet tøv. Bruk en barberhøvel med færrest mulig blader, feks Gilette sensor ecxel. Venus og de andre høvlene er røde prikker produsenter. De har 3 blader, og gir unødvendig belastning på hudet. Unngå å barber samme området flere ganger, skyll høvelen godt i varmt rennende vann mellom hvert tak. Skyll av skum/gel, og vaske igjen godt med dr. Greve. Ikke ha på noe på området, da evt noe desinfiserende, for problemet er jo at det blir skit i hårsekkene. Unngå alt for stramme klær på området rett etterpå. Barber ca hver 3 dag. Ingen prikker, ingen inngrodde hår, og veldig lite bust. ← Det er bare ett problem her; skal man ha vekk alle hårene må man alltid barbere samme område flere ganger (i og med at ikke alle hårene vokser nøyaktig samme vei osv).
Gjest Tweek Skrevet 27. april 2007 #22 Skrevet 27. april 2007 Barber en gang med hårene overalt, og så mot hårene Funker for meg. Jeg bruker intimsåpe når jeg barberer, funker likebra om ikke bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå