Gå til innhold

kjøttkaka nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barberte meg nedentil i gårkveld, og i dag ser jeg ut som en kjøttkake der nede. Jeg tror kanskje det blir noe på meg i kveld, men vet ikke om jeg tør vise meg frem når jeg ser så fæl ut. Skal jeg prøve å barbere mer i kveld også? Det er jo allerede begynt å vokse ut. Finnes det egentlig noen gode råd for dette? Barberte på "rett" måte også, med hårene og med babyolje, brukte også en god krem etterpå, men neida...til ingen nytte. Noen som sitter inne med erfaringer og gode råd?

Skrevet

Hei, dette skal være et kvinneforum, så har dere ikke hørt om Ingrow go?? det er et produkt fra skin doctors som har eksistert en stund og fjerner alt av røde flekker og irritasjoner. ikke noe prob. har selv brukt den lenge fro å hindre å se ut som ei kjøttkake der nede :ler: Du får kjøpt det på H2 hudpleie, og de har flere produkter. løp å kjøp om det skal ha noen virkning for kvelden! :reise:

Skrevet

Går også ann å bruke noe som heter Invit. D er egentlig noe man renser sexleketøy med, men d brukes også etter intimbarbering.

Jeg synes den er effektiv.

Skrevet

Vibratorrens skal fungere mot rødhet etter barbering. det svir litt, men fungerer :)

Skrevet

Pyrisept eller hydrogenperoxyd (usikker på hvordan det staves). Bruker mest sistnevnte selv.

Skrevet

Vokser bikinilinja selv jeg.. Var Sikklig vondt første gangen, ble veldig rød osv..men nå går det så fort som bare det=) Også tar det lengre tid før hårene kommer tilbake!

Skrevet
Hei, dette skal være et kvinneforum, så har dere ikke hørt om Ingrow go?? det er et produkt fra skin doctors som har eksistert en stund og fjerner alt av røde flekker og irritasjoner. ikke noe prob. har selv brukt den lenge fro å hindre å se ut som ei kjøttkake der nede :ler: Du får kjøpt det på H2 hudpleie, og de har flere produkter. løp å kjøp om det skal ha noen virkning for kvelden! :reise:

Vet du om andre butikker i Norge som selger dette produktet? Bor sør i Norge, men finner ingen H2 hudpleie-salonger her i byen... Noen norske internettsteder?

Vet du forresten om "Ingrow go" virker mot røde arr/flekker man har fått etter inngrodde hår?

Skrevet

Ingrow go er et vidundermiddel! Jeg bruker det etter at jeg har barbert meg, for å hindre at jeg blir rød. Det virker på ingroddehår-arr også. Funker fint etter voksing også, for de som tør det :overrasket: Ingen bekymringer til bikinisesongen med andre ord ;) Jeg vet ikke om det selges på nett eller hvor ellers du kan få kjøpt det beklageligvis. Noen andre som vet hvor man kan få kjøpt "ingrow go" utenom H2butikkene?

Skrevet

Vanlig zinksalve fungerer også. Jeg smører på et tynt lag etter barbering, og røde nupper og kløe forekommer ikke lenger. Det trenger ikke å være så avansert for at det skal bli bra. :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Er dette eit middel som hindrar inngrodde hår etter voksing/ barbering? Kva kostar det? Det som hudpleiaren min ville ha meg til å kjøpe kosta 500 kroner, og det er litt mykje for meg...

Skrevet
Vibratorrens skal fungere mot rødhet etter barbering. det svir litt, men fungerer :)

jeg og bruker det.

blå guffe i en flaske fra kondomeriet. tror den koster rundt 70 kr.

varer leeeeeenge visst du bare bruker det til den.

og forresten. Jeg tror ikke jeg ville barbert meg to dager rett etterhverandre, da får hvertfall ikke huden tid til å hvile.

Men det er bare hva jeg syns.

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd det produktet det refereres til, men jeg kjøpte noen andre Skin doctors-produkter på Parfymelle...

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Går også ann å bruke noe som heter Invit. D er egentlig noe man renser sexleketøy med, men d brukes også etter intimbarbering.

Jeg synes den er effektiv.

Jeg kjøpte invit for å spraye på etter barbering. Faen det svir! :frustrert:

Skrevet

Takk for mange gode råd damer. Tror jeg skal skaffe meg den der "ingrow go" greie, virker jo rimelig effektiv om man skal tro det som sies :) Kvelden min gikk superfint, for de av dere som måtte lure på det :sjarmor: Det er utrolig hva vi gjør med oss selv for å se bra ut ass... Selv om det ikke akkurat er noe vakkert å være skambarbert der nede, så er vel menn flest glad de får seg noe :ler: Når jeg kommer i et stabilt fohold tror jeg jeg dropper barberinga for godt. Makan til selvpining...

Skrevet
Takk for mange gode råd damer. Tror jeg skal skaffe meg den der "ingrow go" greie, virker jo rimelig effektiv om man skal tro det som sies :)  Kvelden min gikk superfint, for de av dere som måtte lure på det :sjarmor:  Det er utrolig hva vi gjør med oss selv for å se bra ut ass... Selv om det ikke akkurat er noe vakkert å være skambarbert der nede, så er vel menn flest glad de får seg noe :ler:  Når jeg kommer i et stabilt fohold tror jeg jeg dropper barberinga for godt. Makan til selvpining...

jeg hadde ikke gjort det for mannen. jeg gjør det for min egen del. men han liker begge deler, han syns det er fint at det blir litt vekslende, for jeg barberer meg bare en gang i uka. maks

• 2 uker senere...
Gjest Gjesten
Skrevet

Kor kan Ingrow Go kjøpast? Ingen H2 hudpleie her i Oslo heller... Og ka koste det? Ska stikke innom Parfymelle i mårra og høyre, men hadde vore fint med litt tips altså.

Skrevet

Når du barberer deg der nede så ikke gjøre det annehver dag. La hårene gro litt lengere så blir det finere resultat.

Gjest Gjesten
Skrevet

E det ingen som veit nåke om ingrow go? TS har fått ordna sitt problem, og alt gjekk bra, men eg lurer no likevel på dette vidundermiddelet. Og det er ikkje for barbering eg lurer

Gjest DyneTryne
Skrevet

Overskriften minner så om Hevnervals til Kaizers! Eg har kjøttdeig mellom beina når eg går :D

Gjest slik barberer du!
Skrevet

Høres ut som en god del av dere gjør det der med barbering litt feil. Jeg fikk også røde prikker og inngrodde hår før jeg lærte meg til rett metode.

Alfa og omega er selvsagt å gjøre det her i dusjen. Vaske området godt med feks dr Greve underlivssåppe først. Bruke masse barbergel, eller skum, IKKE olje eller noe annet tøv. Bruk en barberhøvel med færrest mulig blader, feks Gilette sensor ecxel. Venus og de andre høvlene er røde prikker produsenter. De har 3 blader, og gir unødvendig belastning på hudet. Unngå å barber samme området flere ganger, skyll høvelen godt i varmt rennende vann mellom hvert tak. Skyll av skum/gel, og vaske igjen godt med dr. Greve. Ikke ha på noe på området, da evt noe desinfiserende, for problemet er jo at det blir skit i hårsekkene. Unngå alt for stramme klær på området rett etterpå. Barber ca hver 3 dag. Ingen prikker, ingen inngrodde hår, og veldig lite bust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...