Lemon Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Noen som har prøvd rens i fra Decleor? Var dere fornøyd?
Gjest Rosin Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg har prøvd disse to: For alle hudtyper , For kombinasjon og fet hud De skummer begge og huden ble litt stram etterpå. Det med stram hud er kanskje typisk for strammende produkter. Ingen av disse hadde noen mirakeleffekt på meg. Huden var slik den var før og etter jeg sluttet med produktene. Så for meg var disse overpriset i forhold til effekten.
linky Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg har prøvd disse to: For alle hudtyper , For kombinasjon og fet hud De skummer begge og huden ble litt stram etterpå. Det med stram hud er kanskje typisk for strammende produkter. Ingen av disse hadde noen mirakeleffekt på meg. Huden var slik den var før og etter jeg sluttet med produktene. Så for meg var disse overpriset i forhold til effekten. ← Åh, den første du linket til bruker jeg. jeg er fornøyd med den, men den er litt vel dyr ja. men sånn er det min hud blir ikke stram etterpå
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 For kombinasjon og fet hud Jeg har også teste denne. Hadde rens, toner, olje og nattbalm, men selv da gav det ikke den store effekten. Til sammen kostet produktene 1 500,- så jeg ble mildt sagt skuffet. Rensen i seg selv var grei; jeg ble ikke stram etterpå og den hadde en okay lukt og frisk konsistens, men noe særlige resultater ble det ikke. (Jeg ville få bokt med urenheter). Nå har jeg godt over til md formulations og vichy.
Estiu Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg bruker den første og er veldig fornøyd med den. Blir ikke stram i huden og syns den renser grundig uten å tørke ut. Syns ikke den er spesielt dyr heller... Betaler ca 160 kr på Strawberrynet, og da varer den i ca 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå