Gjest Silmarill Skrevet 17. april 2007 #21 Del Skrevet 17. april 2007 Hehe, ja gjør det! Eller forresten, da kanskje han får kjendis-nykker.. Men du kan jo hilse og si at han har et par beundrere, iallefall én! ← Hans Petter har mange beundrere, og de som møter han blir ikke skuffet Hans Petter er raus med klemmer og han er utrolig sympatisk og snill. Så du linken jeg la ut i stad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marimekko Skrevet 17. april 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 17. april 2007 Til hjemmesiden deres? Så den ja! supert Virker som han er en trivelig kar ja, så ikke rart han har mange beundrere! Du er kanskje en selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 17. april 2007 #23 Del Skrevet 17. april 2007 Til hjemmesiden deres? Så den ja! supert Virker som han er en trivelig kar ja, så ikke rart han har mange beundrere! Du er kanskje en selv? ← Jepp, det er jeg vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marimekko Skrevet 17. april 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 17. april 2007 Hehe.. Når det gjelder Kim sin singelsatus så skal jeg heller tipse en venninne av meg. Hun er meget pen og meget singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tammy Skrevet 22. april 2007 #25 Del Skrevet 22. april 2007 Har hørt rykter om at Kim er på datern igjen da.. Er observert flere ganger m ei jente som han ikke ser ut til å kun være venner med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misskimmi Skrevet 15. september 2009 #26 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kjenner han Jeg kjenner Kim best da. Hans Petter er en utrolig hyggelig og blid gutt, men han har kjæreste altså Ei søt blond dame! Hans Petter er opprinnelig fra Askim. Skal jeg vise dette til han? Kim er ledig på markede nå, det ble slutt mellom han og xxx for ca 8 mnd. siden. Alle gutta i C.K. er utrolig sympatiske og hyggelige. http://www.cheezykeys.com/ Edit:la inn en link til siden dems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #27 Del Skrevet 15. september 2009 :rødme: hallo silmarill! je driv å søker på alt som har med kim arne hagen å gjøre og havnet her på forumet..kunne ikke unngå å lese at du KJENNER HAN.SUKK. Jeg er en voksen kvinne da på 33 år.like gammel som han. Jeg håper av hele mitt hjerte at du tar dette seriøst og kan gi meg litt informasjon om Kim.helst privat.om kjærester o.l Je synes han er noe av det mest deilige og skjarmerende mannen je har sett. Elsker musikken hans.Sangene i grand Prix er bare helt herlig. Han er bare kjempe herlig.. Håper du kan gi meg noen vink om han,en måte å få kontakt med han på... vennlig hilsen en som er fullstendig betatt av kim A Wifladt............. skriver ikke navet mitt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 15. september 2009 #28 Del Skrevet 15. september 2009 Eller B-kjendis..han er vel kanskje litt høyere oppe i gradene enn det? Hans-Petter Moen fra Cheezy Keys. Noen som kjenner til ham? Åååå så søøøt! Noen der ute som vet noe om han? Om han er etablert, har samboer og sånn? Blir glad for all den HP-infoen jeg kan få!! Oj nå hørtes jeg desperat ut her merker jeg... men har det under kontroll hehe.... Klem He he. Ja du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå