SunAndMoon Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 (endret) 16.04.07: Hvis dere har noe å tillegge/dele, så er fint at det har noe med spørsmålet mitt å gjøre, og ikke noe annet tull... Dette er en seriøs henvendelse! Hei! Er det noen her i Østfold som vet om mannlige strippere? Har lurt på å ta turen til oslo, men kunne vært likegøy å hatt en stripper her i sarpsborg eller fredrikstad med etterfølgende tur på byen etterpå. Jeg har søkt litt på google, gule sider osv, men finner ikke stort annet enn modellbyråer. Har dere noen tips til meg, eller vet om noen? Enten privat eller offentlig.. Har dere også litt peiling på hvor mye det kan koste? På forhånd takk :D Endret 16. april 2007 av SunAndMoon
Meaty Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Han her gjør vel det meste, og jeg tror ikke det er så dyrt heller.
Vildemor Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Han her gjør vel det meste, og jeg tror ikke det er så dyrt heller. ← !! Ja, der tror jeg du får mye for penga
SunAndMoon Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 haha.. men seriøst, noen som vet om noe?
Kath Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Han her gjør vel det meste, og jeg tror ikke det er så dyrt heller. ← ...knikse.. Dagens beste latter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå