Gjest Odense Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 For en mnd siden så vann jeg et bud på qxl. Varen kostet 1000 kr og jeg betalte dette pluss frakten på 45kr.. Skulle få varen inneN 10-20 (MAX) dager siden, den skulle bestilles fra utlandet. Det har nå gått en mnd og de siste gangene jeg har sendt mail så har jeg ikke fått svar fra selger. Jeg sende mail i går og sa at jeg vill avbryte handelen om ikke varen var komt til selger over helgen. Har ikke fått noe svar enda..Men hva kan jeg gjøre om varen ikke kommer da?
Thomas Andrè Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Du tar kontakt med de som driver qxl. De sitter på informasjon som gjør at du kan komme mer direkte i kontakt med selger. Det har forresten vært flere tråder som omhandler qxl-svindel her på KG og andre steder. Lykke til
Gjest Odense Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 oki..skal søke litt på kg om qxl og se om jeg blir litt klokere...
Gjest Kermit Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hvis den skulle komme fra utlandet kan det være at varen sitter fast i tollen.
Gjest Odense Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Ble ikke så mye klokere, har ikke kontaktet qxl om dette enda, tenkte jeg kunne vente noen dager til. Visst varen sitter i Tollen så burde jo selger svart på mailene jeg har sent, har ikke hørt et pip fra henne. Hvordan er det med anmeldelse av slikt, hjelper det noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå