Cathie Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Ok, jeg har en sang på hjernen som ikke slipper, og jeg husker bare et pittelite utdrag av den og det irriterer meg så fælt!!! I og med det er en trance sang er det jo heller ikke noe tekst, men den starter med et sånn vrooom lyd på en måte også er det akkurat som en dame som stønner ah ah-ah ah.... umulig og forklare Men det er ikke luvstruck 2000, noen som har noen forslag??
miow Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Du beskrev nettop 50% av ALLE trancelåter i mitt hode, så ikke vet jeg.
Cathie Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Er umulig å forklare skriftlig... Men den er hvertfall ganske gammel.
Cathie Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Jippi!!! Fant!! Søkte på ah ah på google Project Well - Beattraxx
Chans Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Å! Haha, jeg visste at det var den, takket være russetiden. Vi kalte den bare "pulesangen". Såvidt jeg vet heter den "Beattraxxx", da, men det var sikkert bare russevås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå