Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Jeg gikk glipp av finalen av Frøken Norge, så jeg lurte på om noen hadde fått med seg hvem som vant. Noen som vet??
Thea Skrevet 2. mars 2003 #3 Skrevet 2. mars 2003 Elisabeth Wathne går til miss world finalen og Cape Hanne-Karine Sørby til Miss universe :D
Gjest Diva Skrevet 2. mars 2003 #5 Skrevet 2. mars 2003 Heiiiiiiiia Porsgrunn :D :D :stortsmil: Mine to "favoritter" vant! Synes ikke hun fra Mandal, Elisabeth Wathne virket så glup i sine uttalelser, men hun var fryktelig pen og søt. Hanne Karine Sørby er kjempepen! Håper de kommer langt :D Ellers var ikke finalen så spennende, men det har en høy underholdningsverdi (de kunne kanskje utelatt / moderert de "våte drømmer for menn i alle aldere presentasjonen i "sexy" bademiljøer og heller harry positurer, men, men. This is a man`s world,- så det kan vel ikke unngås ")
Midnattsol Skrevet 3. mars 2003 #6 Skrevet 3. mars 2003 Er det ikke litt merkelig at av så utroooolig mange som søker, så kommer det "kjendiser" med? Først datra til..hm..hva heter han da...han som spiller Hildring i Cæsar , og nå hun der fra Cape. Tenk hvor mange som søker da! tsk tsk Vel vel, det er AKKURAT det samme for meg egentlig. Jeg måtte le i dag da jeg så de baska i snøhuler og kava seg fram på ski. Fikk meg også en latter da de satte i gang med jubelhylinga si. Hoppa og hvinte og hyla. Virka egentlig litt fjortis hele greia akkurat da.
Livets datter Skrevet 3. mars 2003 #7 Skrevet 3. mars 2003 "Lille speil på veggen der Hvem er vakrest i landet her?" Disse teite misse-konkurransene er utrolig "gammeldags" og er med på å bygge opp et samfunn med radmagre idealer, spiseforstyrrelser og feil-fokus på kropp, utseende og vekt!
blå Skrevet 3. mars 2003 #8 Skrevet 3. mars 2003 Det var mange pener jenter der, men det som slo meg i går var at jeg så virkelig ikke forskjell på flere av de. De fleste så jo helt like ut jo........langt lyst hår, tynn, høy og vanelig søt. Fatter nesten ikke at man kan velge jeg, når alle er så like.
Mathias Skrevet 3. mars 2003 #9 Skrevet 3. mars 2003 Noen drar til Irak fordi de har et samfunnsmessig engasjemant, andre stille ropp i misse-konkurranser fordi de er opptatt av sitt utseende... jaja...
Babyface Skrevet 3. mars 2003 #10 Skrevet 3. mars 2003 Når det stiller opp "kjendiser" i missekonkurranser, er det på forhånd gitt hvem som vinner. Denne gangen vant hun fra Cape, tidligere har datteren til Anders Hatlo vunnet og Liv Anne fra Farmen. Det er så latterlig dumt. Personlig kan jeg ikke se hva hun fra Cape har i en skjønnhetskonkurranse å gjøre.
blå Skrevet 3. mars 2003 #11 Skrevet 3. mars 2003 Liv Anne fra Farmen vant vel aldri, hun kom bare til den norske finalen tror jeg, men vant ikke der.
Gjest care Skrevet 3. mars 2003 #12 Skrevet 3. mars 2003 Jeg så ikke finalen, har heller ikke sett noen av programmene. Men fikk en liten oversikt alikevel. Jeg syntes hun lyse fra Tromsø var peneste, men det er jo ikke bare utseende som tas i betraktning.....
Babyface Skrevet 3. mars 2003 #13 Skrevet 3. mars 2003 Liv Anne fra Farmen vant vel aldri, hun kom bare til den norske finalen tror jeg, men vant ikke der. Jeg tror hun fikk den ene av de to vinnerplassene.
tuji Skrevet 3. mars 2003 #14 Skrevet 3. mars 2003 Nei, det var Katrine Sørland og Hege Hatlo som vant i fjor da Liv-Anne var med.
Tullerusk Skrevet 3. mars 2003 #15 Skrevet 3. mars 2003 Liv Anne ble en av de fire som kom til finalen. Hun Hatlo syntes skiller seg iallfall ut fra de andre, hun har jo den magen. :blunke:
Pinocchio Skrevet 3. mars 2003 #16 Skrevet 3. mars 2003 Nå er jeg ikke så god på navn til de jeg ikke kjenner, men synes nå det var litt søtt når hun blonde som vant ble spurt om hva hun ville gjort hvis hun var mann for en dag: - Jo, da ville jeg ha sneket meg bort til mange jenter og overhørt hva jenter snakker om.. Mona: - Ja, men du er jo jente..? Vinneren: - Ja.., men..hæ? Ja, sånn ja.. OKOK! Det er sikkert ikke lett på direkten. Hadde sikkert ikke vært bedre selv, men regner med at hun gremmes litt når hun ser det der om igjen på video!
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2003 #17 Skrevet 3. mars 2003 Det er jo ikke intelligensen deres de blir bedømt for da...
Gjest Lea Skrevet 3. mars 2003 #18 Skrevet 3. mars 2003 Når den andre fikk spørsmål om hva hun ville forandre i livet sitt, så svarte hun jo eldreomsorgen på hjemstedet sitt... Ikke særlig mye bedre!
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2003 #19 Skrevet 3. mars 2003 Når den andre fikk spørsmål om hva hun ville forandre i livet sitt, så svarte hun jo eldreomsorgen på hjemstedet sitt... Ikke særlig mye bedre! Akkurat da ble jeg faktisk flau på hennes vegne :oops: He-he Krig og fred og politikk og sånn..... Jeg så bare bruddstykker av programmet i går, men jeg er enig at de er da forbasket like alle sammen? Ikke mye rom for variasjon nei! Dessuten tviler jeg sterkt på at en av fjorårets vinnere hadde DEN magen... og det sier ,og mener, jeg uten at jeg kan huske å ha sett henne engang.
Pink Skrevet 3. mars 2003 #20 Skrevet 3. mars 2003 Når den andre fikk spørsmål om hva hun ville forandre i livet sitt, så svarte hun jo eldreomsorgen på hjemstedet sitt... Ikke særlig mye bedre! Ble en smule flau jeg og da, huffameg, det ble litt mye krig og fred og sånn ja... Ingen av dem klarte jo å svare vettugt på spørsmålene jo, bare fjoll, og fjas... Men ikke godt å si hva som hadde kommet ut av kjeften min heller, om jeg sto i samme sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå