Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett etter vi hadde hatt sex i går for første gang, sa jeg glad og letta: Thanks for fucking me" (Vi snakker engelsk). Så fikk hun helt lættis og bare you are sooo weird!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så lurte jeg på.. Kan man si noe sånt egentlig? Thanks for fucking me?

Gjest StockDama
Skrevet

ville også ledd =p

sær ting å si

Skrevet

Tja, hvis dere er kjærester er det kanskje ikke det hun helst vil høre etterpå...

Skrevet

Måtte le litt selv nå. :P

Det var kanskje ikke den beste formuleringen nei.

Gjest lurven
Skrevet

har opplevd det samme selv ja, morsomt men egentlig mest pinlig når noen takker deg for sex, men det verste var at dama var mente jeg var utakknemlig som ikke sa tusen takk :overrasket:

Skrevet

Kjæresten min ga meg en gang en hundrelapp og sa "takk for i går kveld", med et utrolig sleskt glis om munnen :ler: Jeg fikk latterkrampe

Skrevet

man kan da ikke si noe sånt!!!!!!!

Skrevet
Kjæresten min ga meg en gang en hundrelapp og sa "takk for i går kveld", med et utrolig sleskt glis om munnen  :ler: Jeg fikk latterkrampe

Da hadde jeg daua av latter, tror jeg...!! :ler:

Skrevet
Kjæresten min ga meg en gang en hundrelapp og sa "takk for i går kveld", med et utrolig sleskt glis om munnen  :ler: Jeg fikk latterkrampe

Heldig du!! ;) Jeg fikk en femtiøring, jeg. Hadde vel ikke gjort jobben helt da, jeg får skjerpe meg!! :ler:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Man kan vel si det etter at man har vært sammen en stund, men det bør kanskje skinne gjennom at det ikke er helt seriøst :ler:

Skrevet

:klappe: for den kommentaren. Da hadde jeg ledd!!

Ikke egnet for en one night stand kanskje... Har man vært sammen en stund bør man vel kjenne "partneren" såpass at man vet om en slik kommentar går hjem eller ikke.... :icon_smile:

Skrevet

:ler::klappe: Bra kommentar,men noen trenger mere trygghet enn andre for kunne dra slike kommentarer i senga. Ta det positivt. Jeg har selv sagt liknende ting og da har det vert fordi jeg meget godt fornøyd med sexen. :sjarmor:

Var på drittfylla engang og fikk 100 kroner på morgenen av x-en (hadde visst sangt jeg skulle ha betalt :ler: ) og en annen gang fikk jeg 90 kroner etter å ha hengt med han ei hel helg,- bare lo jeg og spurte om jeg hadde gjort en så dårlig "jobb" denne gangen at jeg ikke fortjente mer :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...