Gå til innhold

Hvordan vekker jeg hans interesse?

Anbefalte innlegg

Gjest Håpefull,forelsket og svært beta
Skrevet

Jeg har prøvd meg på han men blitt avvist.Hvordan skal jeg få han interessert i en sånn grad at han prøver seg på meg?

Er dette helt umulig å få til?

Orker ikke skeptiske og negative svar av typen "glem han" og "siden han i utgangspunket ikke er interessert så blir han det ikke heller."

Positive råd og tips tas i mot med stor takk. :) :bukke:

NB: Jeg ser han daglig for vi vanker på samme plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg var veldig direkte når jeg prøvde meg.Jeg sa rett ut at jeg kunne tenke meg ham. Han var hverken interessert i et forhold eller uforpliktende sex.Men hvordan får jeg ham til å bli det?

Skrevet

Tror i hvertfall det dummeste du kan gjøre er å være innpåsliten :)

Hold kortene litt tettere til brystet, vært litt mer utilgjengelig. Tror nok jeg også hadde sagt nei dersom en type hadde kommet bort og sagt at han "kunne tenkt seg" meg.. Interessen kan vel kanskje øke dersom du viser deg som en sympatisk, IKKE-DESPERAT, og vennlig person. Prøv å vis deg fra din beste side, men for all del ikke løp etter ham.

Skrevet

Enig med gjesten over, det er mer spennende hvis du ikke virker så voldsomt interessert.

Skrevet

Men han unngår meg jo helt :sur: og dersom jeg ikke tar noe intiativ til kontakt i det hele tatt så renner jo hele greia ut i vasken.

Jeg må jo kommunisere med han for å kunne snu synet hans på meg.

Skrevet

Så bare snakk dagligdags med ham, vær hyggelig og smilende.

Skrevet

Jeg funderer faktisk på å sende ham en kul textmelding med en morsom vits.

Den har ikke noe seksuelt innhold eller sånn.Det er ikke noe romantisk ved den heller ,bare sånn kompisaktig.

Han har alltid mobilen på seg så han ser den med en gang.

Sånn, nå har jeg sendt den.For sent å angre. :sjokkert::murvegg::ler:

Skrevet

Han har ikke svart enda.Jeg er så nervøs.Det kan jo hende at mobilen sto på lydløs.Men meldinga var jo helt ufarlig da.Kanskje jeg bør ringe for å høre om han har fått den..?

Skrevet

Nei, du bør IKKE ringe!!! Dessuten er det vel ikke alltid vanlig å svare på sånne typiske masseproduserte meldinger....

Skrevet

ÅHHHH :murvegg: Hvorfor skjer dette? Jeg har ringt ham en gang men han svarte ikke.

Jeg er i trettiårene men nå føler jeg meg som en fjortis full av hormoner.

Skrevet

Jeg tror han liker deg, han bare liker å jaktes på!

Gjest Mirina
Skrevet

Beklager, men jeg tror nok du har spolert den lille muligheten du evt kunne ha hatt ved å ringe. Det er ikke særlig attraktivt med desperate mennesker.

Skrevet

Enten er dette en tulletråd, eller så er ts en selvpiner..... IKKE ring ham!

Skrevet

Jeg prøver å ringe en gang til og så gir jeg meg.Alt mulig kan jo være årsak til at han ikke tar mobilen da.Han kan jo ha dratt ut og latt den være igjen ved en forglemmelse eller noe.

Skrevet

Men da vil han jo se at du har ringt når han kommer hjem? Hva har du tenkt å si hvis han tar telefonen da?

Skrevet

En tulletråd, men er det sant skremmer du vannet av han, jente.

Jeg hadde tenkt å svare at du må være deg selv og opptre helt naturlig, men er du ett gnagsår etter å ha fått et nei (selvfølgelig sa han nei når du spurte så direkte) så har jeg ikke noen råd å gi. Du kan ikke skremme han til deg i alle fall.

Hvis jeg var deg, ville jeg sagt at du beklager at du har gjort det pinlig men at du slet litt akkurat da. Jeg ville sagt det for å roe ned hele situasjonen.

Noe har du vel lært håper jeg.

Skrevet

Bare tørrprate.Dersom han tar telefonen mener jeg.Spørre han om vitsen var kul eller noe slikt.Men han tar jo ikke telefonen så det ser ikke ut til at den samtalen finner sted i kveld uansett.

Skrevet

Det er ikke en tulletråd.Jeg er så forelsket i han at det gjør vondt fysisk.

Jeg tror at vi er ment for hverandre det er bare det at han ikke forstår det enda.

Jeg vil bare vise ham varme og oppmerksomhet og dersom jeg holder det gående litt til så får jeg det forhåpentligvis i retur.

Skrevet

Tråden er ryddet

Mvh. Colargol -moderator

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...