pusejenta Skrevet 13. april 2007 #1 Del Skrevet 13. april 2007 Har ikke skrevet her på en stund, for jeg har vært usikker på hva som egentlig var på vei til å skje med han typen. Vi møtte noen som jeg kjenner litt og ho ene spurte om han var typen min.... Og han svarte ja, så der var det egentlig avgjort! Noe som jeg var så glad for at hun gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2007 #2 Del Skrevet 13. april 2007 ← Er du glad for det eller ikke? :klø: Hvis ja; gratulerer. Hvis nei; :klø: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 17. april 2007 #3 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. april 2007 #4 Del Skrevet 17. april 2007 Er du glad for det eller ikke? :klø: Hvis ja; gratulerer. Hvis nei; :klø: . ← Hun flagger... Hun er glad (gjort samme "feilen" selv en gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå