Gå til innhold

Hivlken er den beste lystette rullegardinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min våkner tidligere nå da solen står på vinduet hans om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea sine fungerer veldig bra. Jeg mistenker imidlertid at de kan være vanskelige å montere. Det var samboeren min, som er ganske hendt, som gjorde det, og jeg synes at jeg minnes en smule banning...

Skrevet

Vi har en mörk rullgardin från IKEA. Den håller tätt men som alla rullgardiner läcker det in lite ljus från sidan - men det är inte mycket.

Monteringen är enkel (jag tycker kanske att den mesta montering är enkel då). Du sågar av stången och klipper av gardinen om du behöver en smalare. Så borrar du upp två fästen och klickar in stången i dem. Färdig.

Skrevet

Siden jeg jobber netter er jeg avhengig av lystett rullegardin, Min er fra Ikea fra mange år tilbake, t.o.m med barnemønster på, men den fungerer. Og den var i alel fall ikke vanskelig å montere den gangen, men de kan jo ha endret på typen nå

Skrevet (endret)

Vi har lystette rullegardiner på soverommet (midnattsol her nord ja...), våre er fra Jysk og de fungerer fint. Det er vikgit å montere dem inni karmen og ikke på utsiden, ellers får du det aldri lystett. For å sperre ut mest mulig lys har vi vanlige gardiner i tillegg til rullegardin, det tar det meste av lyset som slipper forbi på sidene.

Endret av Fakse
Skrevet

Vi har fra IKEA på vårt rom og fra jysk på rommet til vesla. Begge fungerer like bra, men pga hengslet så er det jo en liten glippe på begge sider... Det fungerer ikke for vesla, så der har vi lagd alternativ løsning ;) Så nå har hun det mørkt, og sover veldig godt!!!

Skrevet

Jeg har fra Kid og er godt fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...