Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det lov å ha katt (selvsagt i bur) med i taxi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur det kommer ann på sjåføren

Skrevet

Jeg har aldri fått nei, men jeg sier alltid ifra når jeg bestiller taxi at jeg har katt med. Det er nok opp til hver enkelt sjåfør.

Skrevet

Du bør nok opplyse om det på forhånd da en del taxi-sentraler opererer med såkalte allergitaxier. Har hørt rykter om at det er vanskelig å bare møte opp med dyr ettersom taxi-sjøføren påstår at det er en allergitaxi uten at det er det..

Skrevet

Bare opplys om det på forhånd, når du bestiller taxien. Da sender de en sjåfør som er villig til å ta med katten.

Skrevet

Jeg reiste med kanin i bur for ikke såå lenge siden, funket fint det- uten å ha opplyst om det på forhånd. Men kommer nok ann på firmaet, ja- så ring og hør med de! :)

Skrevet
Jeg har aldri fått nei, men jeg sier alltid ifra når jeg bestiller taxi at jeg har katt med. Det er nok opp til hver enkelt sjåfør.

ditto... har ikke hatt problemer med denne metoden :)

Gjest Maxagaze
Skrevet

Katter burde gå greit. Det er nok verre med en hund..

Gjest DyneTryne
Skrevet

Gikk helt greit her også, bortsett fra at dyrevennen prøvde å slenge henne inn i bagasjerommet :hår: Fikk heldigvis forklart han hvorfor dette var galt.

Skrevet

Broren min kjører taxi, og han tok med en Napolitansk Mastiff!

Skrevet

Jeg har hatt hund i taxi uten at det var noe problem. Den satt mellom føttene mine i baksete. Sjåføren reagerte ikke negativ til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...