Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen type nettsted er dette?

Skrevet

Det er en chat-klient. Altså ikke et nettsted, men et program som gjør deg istand til å kommunisere med andre.

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Finnes det enda? :ler:

Det er vel vanligere å bruke andre chat-klienter enn mIRC for å komme seg på IRC nå enn det var før, men IRC lever i hvert fall i beste velgående.

Skrevet

mIRC er definitivt det mest brukte programmet for å benytte seg av internet rely chats. Og det betyr at mIRC ikke er et nettsted, men et program for å benytte seg av en viss type servere som er tilgjengelige via nettet. Det er ikke bare chat som pågår, men også keyshare, fileshare og waccshare.

Skrevet
mIRC er definitivt det mest brukte programmet for å benytte seg av internet rely chats. Og det betyr at mIRC ikke er et nettsted, men et program for å benytte seg av en viss type servere som er tilgjengelige via nettet. Det er ikke bare chat som pågår, men også keyshare, fileshare og waccshare.

og som den data "idioten" jeg er så spør jeg ; hva betyr alt det du beskrev?

Skrevet

last ned mirc og prøv da :)

www.mirc.com

Jeg foretrekker undernet.

Skrevet

jepp:) det skal jeg gjøre...

Skrevet
og som den data "idioten" jeg er så spør jeg ; hva betyr alt det du beskrev?

Keyshare er rett og slett deling av koder, programpassord, sources etc.

Fileshare er som det sier fildeling.

Wacc er parabolgreier, forebeholt oss med Dreambox. Men jeg vet at Xboxbrukere har noe lignende som bruker IRC-servere, det samme gjelder ganske sikkert PS3.

Gjest StockDama
Skrevet

mIRC hvor menn er menn, damer er menn og små jenter er fra FBI.

Skrevet

*pirke*

"IRC er hvor menn er menn...etc"

mIRC er et program, du kan bruke mange forskjellige program for å benytte deg av IRC.

Gjest StockDama
Skrevet

Næææhæi! Gåkke det! LØGNER !

..joda, jeg vet det =p men mIRC er en av de første populære programmene som kom, og de fleste kjenner til mirc.

Skrevet

:hoho:

Skrevet

De oppegående bruker irc, usenet, chat og nå i de siste årene også web-fora alt avhenging av hva som er mest praktisk for formålet.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

:ler:

Skrevet

Nå ble jeg litt nostalgisk her jeg sitter, IRC ja, der har jeg sølt bort mange timer der ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...