Gå til innhold

9 1/2 weeks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er den? Hva slags scener er det i den? Hvor mye BDSM er det i den? Jeg er så usikker på om jeg tør å forslå at vi skal se den i kveld? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den for 15 år siden eller noe. Husker bare at de dreiv å mata hverandre!! :ler: Husker dessverre ikke mer...

Skrevet
Jeg så den for 15 år siden eller noe. Husker bare at de dreiv å mata hverandre!! :ler: Husker dessverre ikke mer...

Det er stort sett det jeg husker også.

Men var den filmen så ille da egentlig? Kan ikke huske at jeg reagerte på noe spesielt.

Skrevet

Var det ikke der den strippe-scenen var?Og det var noe mat-søl, ja....

Skrevet

Lenge siden jeg så den, men husker at jeg reagerte på at det i hovedsak var psyksisk BDSM, og ikke fysisk. Likte den, men ikke helt min stil.

Gjest Elfrida
Skrevet

Den gikk på kino, så veldig hard BDSM kan det ikke ha vært.

Mener å huske at det var mer sånn at hun fikk en del utfordringer og overraskelser fra ham, litt bind for øya og ting og tang. Men den er nok mye mer pusete enn den kanskje virka når den gikk på kino på 80-tallet.

Og dessuten endte det vel opp med at hun gikk fra ham fordi han pushet grensene hennes for langt. Eller no, det er lenge siden jeg så den.

Skrevet

Mange år siden jeg så den også, men husker godt strippingen etter sangen til Joe Cocker, "Leave your hat on" om det var det den het.

Husker også at det var en del sensuelle scener der, bla med isbiter, bind for øynene og mating med jordbær etc.

At det var så veldig heftige bdsm scener der kan ikke jeg huske, i såfall kan det ikke ha vært så ille siden det er andre ting som sitter igjen og ikke akkurat det :)

Tror du trygt kan foreslå å se den i kveld.

Skrevet

Så den for et par år siden, husker jeg ble så drittlei av det selvgode smilet til Mickey Rourke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...