Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spanx

Jeg ville bare tipse dere om disse strømpebuksene. De er geniale om sommeren når man gjerne vil ha litt holdinneffekt, men samtidig være barbeint i flotte sandaler :)

Jeg har slike og de er deilige å ha på - og jeg skal ha flere ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"ruller" kanten i livet seg nedover når man sitter?

Skrevet

Nope :) Ikke på meg i allefall. Og de er ikke så trange som vanlige holdinstrømpbukser. Disse kjenner jeg ikke at jeg har på engang.

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Spanx

Jeg ville bare tipse dere om disse strømpebuksene. De er geniale om sommeren når man gjerne vil ha litt holdinneffekt, men samtidig være barbeint i flotte sandaler :)

Jeg har slike og de er deilige å ha på - og jeg skal ha flere ja :)

Hvor får du tak i dem da? De sender jo ikke til Norge.

Skrevet

Skal vi se... jeg mener jeg kjøpte mine på figleaves. Vent litt så skal jeg sjekke

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på My Tights. :)

Jeg skulle gjerne hatt noen som er litt kortere, enten det er Spanx eller noe tilsvarende, til sommeren. Noen som har sett?

Gjest Kitten
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe meg spanx selv, og har tenkt meg til london. Noen som vet om noe utsalgssted med Spanx der? Finner bare nettbutikker jeg :tristbla:

Skrevet
Jeg har kjøpt mine på My Tights. :)

Jeg skulle gjerne hatt noen som er litt kortere, enten det er Spanx eller noe tilsvarende, til sommeren. Noen som har sett?

De har noen på Cubus som er som en bokser

Skrevet

Var en sak om disse strømpebuksene på Oprah her om dagen!!

• 11 måneder senere...
Gjest Chasmine
Skrevet

Endelig!!!!!! Har tenkt på og bestille disse lenge, så fant jeg ikke noen som solgte til norge. og de jeg fant var suuuuper dyre. TAKK!!!!

For å bestille Spanx til Norge, bruk mythights. Ikke dyre, slipper mva, og betaler ikke porto!

Skrevet

e-bay er enda billigere!!! Jeg kjøpte min av denne selgeren ruthilea. Betalte ca 150,- inkl. frakt!! Ekte vare! Gode å bruke :love:

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Hvordan er det med størrelsene her?

Jeg bruker M i det meste, noen ganger også L.

Noen tips? Dette var jo genialt!

Skrevet (endret)

Noen som har erfaringer med denne saken?

Endret linken da den ødela forumoppsettet.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Gjest
Skrevet
Endelig!!!!!! Har tenkt på og bestille disse lenge, så fant jeg ikke noen som solgte til norge. og de jeg fant var suuuuper dyre. TAKK!!!!

For å bestille Spanx til Norge, bruk mythights. Ikke dyre, slipper mva, og betaler ikke porto!

Slipper mva? Det stemmer jo ikke. Mva må betales når varen koster over 200 kroner.

Skrevet

Har sett på spanx lenge, men ikke bestilt. Er det noen som kjenner til det som heter "Slim cognito"?

Er i utgangspunktet slank, men når jeg spiser og drikker så får jeg sånn skikkelig kulemage. Ikke så fint når man har kledt seg lekkert, og så begynner knappene å sprike..

Og så har de noe som heter Brahllejujah (skrives ca sånn), men på enkelte modeller så så bare den bh'en kjip og ulekker ut..

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg prøver å få tak i Spanx, eller noe som ligner. Er det noen her inne som vet om butikker i Norge som selger dette??

Om ikke så kjøper jeg fra nettbutikkene i utlandet. Men er så kjedelig å må betale moms på alt over 200kr...

Skrevet

Faller ikke spanx under tollfritt undertøy ifølge de nye reglene?

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Noen som selger Spanx i Oslo??

Og noen som vet om Spanx går under de "nye" tollreglene?

• 2 uker senere...
Skrevet

De selger ekte Spanx og lignene på Kappahl i Stavanger sentrum, rundt 150-350kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...