Gjest Faith Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Min er dna. Der finner jeg alltid noe fint. Ellers liker jeg også Euro Sko, Bianco og Din Sko.
Gjest Elfrida Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Lille vinkel sko, Grensen skotøimagasin, og så var jeg veldig glad i Victoria sko i grensen (RIP).
Cottoncandy Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Dna og Din sko liker jeg best. Bianco kommer på tredje
Wildy Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Skolyst ( finnes vel bare i Trondheim.).Farlig butikk å stikke innom, egentlig bør jeg bare gå der uten lommebok....
Parfumfreek Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 I det seinere har jeg funnet det beste på Bianco jeg også
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 Dna og Din sko liker jeg best. Bianco kommer på tredje ← Enig!
Gjest itla Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Lille vinkel sko, Grensen skotøimagasin, og så var jeg veldig glad i Victoria sko i grensen (RIP). ← Jeg savner også Victoria! Fryktelig trist at de la ned, selv om jeg fikk kjøpt to par skikkelige sko billig på opphørssalget... Jeg liker også Lille vinkel og Grændsen, ellers synes jeg skomaker Dagestad på Bislett kan ha mye fint. Lille Grensen sko har ok ting innimellom. Forøvrig er Bubetti et av favorittmerkene mine når det gjelder sko, så alle butikker som fører disse skoene liker jeg godt.
Gjest Elastica Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 (endret) Corso como, shoe-lounge, og lille vinkel sko. Ellers finner jeg ofte fine sko i klesbutikker med et ørlite sko-utvalg. Og selvfølgelig "sko-avdelingen" på Net-a-porter. Vel verdt en titt. Endret 13. april 2007 av Elastica
Bhrsrk Skrevet 13. april 2007 #16 Skrevet 13. april 2007 (endret) Dagestad og Lille Vinkel. Finner av og til ting i Grændsen skotøimagasin også, og Victoria før de la ned (men konkurssalg var bra! ). Löplabbet og Oslo Sportslager for sports-/fritidssko. Russell&Bromley i England har også enkelte ting som passer bra. Endret 14. april 2007 av Bhrsrk
Gjest Elastica Skrevet 14. april 2007 #17 Skrevet 14. april 2007 Selger Dagestad sko??? Jeg bodde for mange år siden i gården hvor Dagestad holdt til, og husker han som en koselig, rotete fyr som aldri var ferdig til avtalt tid. Der skal jeg ta meg en titt neste gang jeg er på de kanter av landet.
Sjokoladebiten Skrevet 14. april 2007 #18 Skrevet 14. april 2007 (endret) Sole Service og Stress når jeg skal ha sneakers osv Shoe lounge og Bianco når jeg skal ha FINE sko også löplabbet da Endret 14. april 2007 av Sjokoladebiten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå