Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært mye smale jeans, drainpipes etc. Selv bruker jeg mest straigt-leg for tiden.

Skal investere i et par nye jeans, og lurer på om boot-cut er på vei inn igjen?? Synes jeg ser mye av det for tiden, men synes selv at de mer rette jeansene er finere..(blir jo påvirka av moten..)

Noen som vet hva som skjer ute i den store verden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke bootcut kommer tilbake ennå altså, ville absolutt gått for straight eller slim leg.. Grøsser når jeg ser bootcut ;) Ellers kan du jo gå for bukse med høyt liv eller sleng - de er også "in"!

Skrevet

Når det gjelder jeans synes jeg man bør kjøpe slike som passer en best, og ikke følge moten slavisk. Finere med et par jeans som passer kroppen, enn f.eks. drainpipes som ser ut som pølseskinn :)

Ellers hiver jeg meg på det som Mischa skriver over, smale ben, eller høyt liv med litt sleng i.

Skrevet

jeg foretrekker absolutt bukser med litt bootcut...balanserer min frodige kropp best!! drainpipes ser skikkelig rart ut på meg..og høyt liv...uffda...da blir eg skikkelig gammeltante.. så velg det du liker best du

Skrevet

kler du både og?

Dersom du ser stilig ut både i drainpipes, rette ben og bootcut, så er det jo ett fett, men veldig mange ser bedre ut i en av tingene pga kroppsfasong, da er det vel greit å velge det som passer best for kroppen.

jeg har f.eks mye hofter og rompe, og ser bedre ut i bootcut eller rette, smale jeans, drainpipes ser totalt latterlig ut på meg...

bortsett fra det så ser det vel mer ut til å bli smale, høye bukser synes jeg. (altså smale i bena og høye i livet.)

Skrevet

Bootcut jeans har blitt en moderne klassiker, leste jeg i et blad forleden.

Jeg kler best jeans med bootcut, og kjøper ikke noe annet. Så får jeg være så "ut" som bare det... don`t care.

Skrevet

Leste i nye Costume som kom i posten igår at bootcut er helt ut. Skal du ha sleng på buksa, må den starte ovenfor kneet - litt opp på låret.

Følg det den som vil! ;)

Gjest Frances
Skrevet

Bootcut er det som ser best ut på min kropp. Da bryr det meg veldig lite om det er "ut" eller "in" eller hva-det-nå-skulle-være :)

Skrevet

Jeg kjøper alltid bukser etter hva jeg synes er finest og hva jeg kler best. Jeg synes selv jeg kler bootcut best, så derfor kjøper jeg det. Om det er in eller ikke bryr jeg meg "nada" om ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...