lurt Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 (endret) ............. Endret 17. april 2007 av lurt
Gjest *Just-Me* Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Vet ikke om jeg har så gode råd å komme med akkurat. Men det at du må snoke for å finne ut av ting viser jo bare at dere ikke har et gpdt forhold der dere stoler på hverandre. Visst hun var så opptatt av at dere måtte være 100% ærlige med herandre og hun selv har sorte svin på skogen, sliter hun kansje med dårlig samvittighet. Men er huhn egentlig noe å samle på visst huin har vært utro og lyver til deg om det?? Snakk med henne. Du sier jo her at du merker det på henne. at det er noe. Ta det opp med henne, spør henne hva som er galt. la henne få en sjangse til å være ærlig å fortelle alt. En ting er hvetfall sikkert, man kan ikek gå å tenke pås like ting uten å snakke om det, det ødelegger hvertfall forholdet!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Ut fra det du skriver er jeg redd for at du har rett i dine mistanker. Jeg har vært der selv og har heller aldri innrømmet noe, men sagt at jeg ikke har de store følelsene lenger. Noe som også er sant, hvis du forelsker deg i en annen. Jeg synest du bør legge kortene på bordet og si hva du har funnet ut. Det er bedre å få fram alt nå, ellers vil dere bare gå som 2 mer og mer fremmede for hverandre. Da kan dere finne ut begge hvor dere står og hva dere vil videre i livet. Det er ikke sikkert jeg har rett, men jeg kjenner igjen "symtomene". Lykke til !
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Her virker det for meg å bare konfrotere saken med en gang. Like greit å bli ferdig med det. Du sitter jo med rimelig sterke bevis!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hun skjuler tydeligvis noe for deg, og du er usikker på henne. Det beste er vel å legge frem alle de bevisene du har. Selv om det ikke er sex inne i bildet, så er det vondt å bli holdt for narr, slik som du føler nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå